Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 8 oktober 2012

Appeltaart en...

In mijn koelkast lagen nog een heel stel goudreinetten te wachten op een glutenvrije appeltaart, die heb ik namelijk nog nooit gebakken, dus dat moest er nodig eens van komen.
Om dan eens te kijken of ik hem kan serveren op een verjaardag. Hij mag blijven, smaakte erg lekker met rozijnen en kaneel.

 Vorige week kreeg ik bij de J.umbo deze dugadoo's gratis en deze week een fles douchegel kado van 750ml prijs 6,49. Kijk dat zijn nou nog eens leuke actie's.
 En voor degene die gratis rijst willen eten... Er is een actie van Uncle Bens met 2 varianten. Neem wel de kassabon mee. Wat kost het leven nou nog als je goed om je heen kijkt.
Hier in de buurt kocht ik langs de weg nog een zak met 3 kilo appels voor 1 euro, heerlijke onbespoten appels. Dat wordt dus genieten deze week met weinig en toch heel veel als je het op een stapel gooit..ha.ha.

1 opmerking:

Judith zei

ja je bent were helemaal terug. vanmrgen probeerde ik al wat te plaatsen maar ik kreeg mijn berichtje niet weg..nu gelukkig wel. mijn aanmelding was wel doorgekomen..