Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 12 oktober 2012

Bijna te geef.


 Hoe was jullie week? De mijne was goed, heerlijk weer om allerlei dingen weg te werken binnen zowel als buiten. Donderdag was het heerlijk weer om de tuin winter klaar te maken. Helemaal is het nog niet klaar maar er komt vast nog wel een mooie dag.Verder heerlijk achter de naaimachine aan het opruimen en recyclen geweest. Daarover later meer.
Terwijl de herfst zich aan dient was ik nog zoekende naar schoeisel voor de winter.


 Deze week was er van de kerk in de buurt een grote rommelmarkt waar ik voor 2 euro nog een paar leuke laarsje scoorde en bijna nog nieuw.


 Misschien passen ze niet meer in het mode beeld maar daar doe ik gelukkig niet aan mee, alhoewel je momenteel wel allemaal korte laarsjes ziet valt het vast niet eens op en mijn portemonnee vaart er wel bij. Bovendien zijn ze nog lekker warm door de zachte binnenkant en ze zitten prima.


1 opmerking:

Judith zei

en gelijk heb je!al ben ik nu wel blij met mijn nieuwe schoenen. ik lop er erg goed op en mijn steunzolen kunnen er in. duur waren ze wel maar aangezien ik gewoon de hele winter alleen met deze doe en nog wel langer.vind ik dat minder erg. op school van de kleine doet iedereen altijd aan wat hij graag draagt en op merkn wordt al helemaal niet gelet. en ja soms zien de mensen er heel apart uit, maar juist leuk als ieder dragen kan wat hij fijn vindt om te dragen.en nog leuker. iedereen geeft door wat hij over heeft aan elkaar of als t niet meer past. ben altijd blij als ik were een zak kleding door kan geven. onze kleine man krijgt veel nieuwe kleding van oma en suikertantes dus nog leuker als een ander er ook weer wat aan heeft.straks neem ik de sneeuwlaarzen mee naar school... ook weer te klein.. wie ze past mag ze hebben