Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 1 oktober 2012

Overgeven en..

Hoe was jullie weekend? De mijne werd gisteren goed gemaakt door het prachtige weer. We konden nog de hele middag buiten zitten nazomeren.
Zaterdag deden we dat ook even maar daarna was ik zo misselijk dat alles er uit kwam, wat voelde ik me naar. Ik liet 2 dagen mijn medicijn staan wat ik gebruik voor obstipatie, eigenwijs he.


Maar ik heb wel gisteren heerlijk zitten breien in het zonnetje en dat deed me weer goed zodat ik het al weer ben vergeten, bijna.
Inmiddels ben ik op verzoek een paar sokken aan het breien met kabels.



Nog even een foto van het dakraam uit de caravan, dat was zo vies dat je er bijna niet meer door kon kijken. Joh schroefde het hele dakraam er af en ik poetste het met een doekje en een oude tandenborstel prachtig schoon, inmiddels zit het al weer op z'n plek. Weg met die Franse stofwolken.





Geen opmerkingen: