Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 23 november 2012

Geld verdienen.

Het is al eerder aan de orde geweest maar voor de nieuwkomers nog eens de stofzakken. Het is een tip die ooit in de vrekkenkrant heeft gestaan en ik gebruik hem dan ook al jaren.


Bij de kringloop of op rommelmarkten kun je voor een paar eurocent stofzakken kopen van allerhande merken.

Ik haal het kartonnetje van mijn goede merk stofzuiger zak eraf en van een ander merk en plak er met goeie stevige lijm mijn eigen kartonnetje op. Goed laten drogen een nacht onder een paar dikke boeken en klaar is je nieuwe stofzak.

Als ik stofzakken zie van mijn eigen merk stofzuiger neem ik die natuurlijk mee. Ook teken ik wel eens een nieuw kartonnetje als het oude versleten is en plak het rubberen ringetje dat het gat afsluit er weer op.

4 opmerkingen:

ineke zei

ik heb een stoffen zak gekocht een paar jaar geleden en daar het kartonnetje van mijn eigen merk op de plastic rand van de stoffen zak geplakt..
gaat al jaren goed.. gewoon af en toe de rits openmaken en legen!
de stoffen zak is zo glad.. dat het stof er niet aanplakt of zo..

Jo enjoh zei

Net heb ik de mijne weggedaan, de rits wou niet meer.

Marianne zei

Ik geef je een Award,kijk even op mijn blog.

Jo enjoh zei

Hoi Marianne, ik ben pas terug maar degene die me nog van een vorige blog kennen weten dat ik niet zo gesteld ben op awards, maar toch bedankt. Ik kan niet op je blog kijken want je hebt je profiel waarschijnlijk niet open staan.