Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 16 november 2012

Het zat me nog steeds dwars..

dat ik niet een sok kan breien zonder dat gaatje aan de linker kant van de hiel. Vorig jaar kocht ik dit oude boek eens en dacht het door te hebben hoe zij het omschreven.


Toch kreeg ik het niet zo gemakkelijk onder de knie en bleef mijn oude methode weer gebruiken.


Maar deze week zette ik heel dikke Noorse sokken op en wou de proef toch nog eens op de som nemen. Menigeen zou zeggen maak je er niet druk over maar zeg nou zelf het is lelijk.


Ik had het aldoor verkeerd gelezen daar om ging het zo moeizaam maar nu heb ik het helemaal door. Ik hoop voor degene die hetzelfde probleem hebben dat het te lezen is.










Helaas zit er 1 steekje halverwege de hiel niet goed maar dat laat ik nu maar zitten. Van elk project leer je weer.








3 opmerkingen:

ineke zei

ahhaha ik vind het helemaal niet gek.. ik lig soms wakker van heel kleine onbenulligheden.. maar die wil ik dan opgelost zien en dan draai en keer ik net zo lang.. tot ik de oplossing weet.. en dan pas kan slapen. je hiel in de sok ziet er mooi uit!!

ineke zei

bedankt voor je reactie op mijn blog..
maar de lekkere gehaakte petit fourtjes zijn OOK praktisch hoor!
ik weeg namelijk veelteveel.. en omdat ik nu niet meer snoep.. maar nog wel trek heb.. eet ik nu alleen nog met mijn ogen!! dus zijn de petit fourtjes een praktisch hulpmiddel om af te vallen en toch te genieten van "zoetigheid"...hahahahaha

Judith zei

mij lukt t nog niet hoor zonder gaatjes... jammergenoeg...