Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 24 december 2012

4 Pif's zijn inmiddels verstuurd maar er

staat nog 1,  stom genoeg ben ik het adres van de persoon kwijt.

1 had ik geen foto van gemaakt helaas die ging naar Tineke, die had een geborduurd kussentje, een boekenlegger en een werkdoek. Dit waren de andere 3 pakketjes die ik stuurde aan Liesbeth, Judith, en Ipie.
 Een mandje met telefoon of zakdoekhoesje en een werkdoek.
 Een mandje met boekenlegger en magneet vogeltje.
 Een mandje met werkdoek en kersthanger.
 Ik hoop dat nr 4 zich alsnog meld.



Verder wil ik iedereen fijne en vredige kerstdagen wensen.










3 opmerkingen:

Indy zei

Jij ook hele fijne feestdagen meid!! Maak er wat moois van. liefs Indy

Judith zei

Jullie ook nog fijne dagen ook al is de eerste voorbij al.... nog superbedankt voor je pakje.. ben er erg blij mee!!!!!!xxxx

TIO zei

oh, wat leuk allemaal!