Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 17 december 2012

Dit is toch veel te....

Dit is toch veel te v...  dacht ik toen ik het cadeautje uitpakte wat zaterdag via een vracht bezorger werd gebracht. Ik werd er stil van.
Foto van het net.
Van vrienden komt dit mooie geschenk omdat ik al jaar en dag sokken voor de man, vrouw  en kinderen brei en als dank krijg ik deze prachtige e.-reader kado,

Ik heb wel gezegd dat ik nu de komende 20 jaar niks meer kado wil want ik vind het veel te ...

H en J. en kinderen  heel erg lief en nog ontzettend bedankt ik ga het heel veel gebruiken dat weet ik zeker. Dikke kus.

3 opmerkingen:

TIO zei

Leuk seg!!

Sandra zei

Zelf heb ik er geen, maar ik ken een paar mensen die er één hebben en zij zeggen dat je vooral minder zware bagage meehebt op vakantie :-). Laat weten of je het goed gebruikt Johanna.

ineke zei

je zal het heus verdiend hebben hoor!!!
ze zullen heel erg blij met je sokken zijn, denk ik!
ik heb geen ereader.. maar ik lees ook niet zoveel.. haak en knutsel liever!