Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 10 december 2012

Vingerwanten en koekjes.


Zaterdag zijn we al vroeg gaan wandelen want zo'n mooie zonnige dag laten we ons niet ontglippen, s'middags was het ook nog wel mooi maar het kon ook gaan regenen en de zon was toen ook wat minder. Dus de spike's onder de schoenen die had ik vorig jaar gekocht voor 50 eurocent nog nieuw in een doosje. Echt een aanrader als je vaak valt.


 s'Middags ging ik koekjes bakken, heel kinderlijk  eenvoudige g.luten vrije koekjes, een trommel vol.


 En daarna zocht ik een patroon voor vingerwanten, de sjaal is klaar maar een paar wanten in die kleur horen erbij. Ik zie nu weer dat vervelende naadje, dat ligt toch echt aan het garen want normaal heb ik daar nooit last van en een rondbreinaald heb ik wel maar kan er niet mee uit de voeten, gaat me veel te langzaam. Misschien toch nog eens oefenen.


 Heerlijk op de bank naar de vogeltjes kijken ondertussen. Maar ze laten zich niet zo snel op de foto zetten. Vaak is het hier erg stil en er zijn nogal wat roofvogels dus zijn ze schichtig.

3 opmerkingen:

TIO zei

klinkt en ziet er inderdaad heerlijk uit!!

ver-greetmenietje zei

Wat ziet dat er allemaal gezellig uit!
liefs

Sandra zei

Ik heb je terug gevonden ;-).