Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

dinsdag 29 januari 2013

Afscheid en oud..

Gisteren maakte onze koningin bekend dat ze per 30 april haar ambt neer legt en dat haar zoon de taak overneemt.

foto van het net.

Dat bracht me meteen op het idee van de herinnering bekers die je vroeger kreeg als er iets te vieren viel op het koninklijk huis.
Ik dacht dat ik 2 had maar het was nog maar 1 en die was van het huwelijk van koningin Beatrix en prins Claus.




De andere van de troon opvolging heeft de zoon meegekregen bedenk ik me nu dat was een mok met een oortje toen koningin Juliana afstand deed van de troon.
Hebben jullie hem nog?

2 opmerkingen:

TIO zei

Leuk dat je die nog hebt, ook in Belgiƫ is het groot nieuws dat jullie koningin gaat aftreden.

Judith zei

nee ik had geen melk met oortje wel een melkbeker..wat hoger en zonder oor. heb hem weggegeven dacht ik. ik kreeg hem op school