Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

dinsdag 15 januari 2013

Heerlijk geurig.

Terwijl we zondag avond zaten te genieten van de heerlijke geuren en de prachtige lucht, gebeurde er iets waar we geen rekening mee hadden gehouden en toch ook weer wel.


De grill hadden we al een stuk of 4 keer gebruikt en gekocht voor 3 euro.
Wat was het geval het spit was op gehouden te draaien maar gelukkig gingen we regelmatig even kijken voordat hij de kans zou krijgen om zwart te blakeren.
Helemaal gaar was hij nog niet, een kwartiertje stond nog op de klok dus deed ik hem maar in de römertopf een half uurtje en hij smaakte perfect.


Toen ik gisteren mijn keuken poetste haalde Joh de grill uit elkaar om te zien of hij nog te repareren was. Gelukkig was dat het geval en ik hoop dat hij nog lang mee mag gaan want het bevalt prima en dat voor die prijs. Joh is mijn trots hij heeft zo al heel veel bespaart door niet meteen weg te gooien maar eens even verder te kijken. Er was alleen een klein pijpje los wat weer gemakkelijk terug gezet kon worden, het spit was de oorzaak, het was te groot. Dat meteen even ingekort, het kwam van een andere gril.

3 opmerkingen:

ver-greetmenietje zei

Super! zo een man die alles kan!
Wat een mooie foto ook van die lucht!
liefs

TIO zei

Wat handig is dat om te hebben, en wat goed dat hij nog te maken viel.
Je moet er natuurlijk ook wat van kennen anders moet je er gewoon niet aan beginnen

Jo enjoh zei

Joh probeert het gewoon, heeft ook geen kennis, maar wie niet waagt. Mocht het niet lukken kan hij altijd nog naar het stort