Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 18 januari 2013

Kijk eens op deze blog..

http://alles-vanellis.blogspot.nl/

Veel heb ik nog goed te maken bij deze dame. Vorig jaar kreeg ik van haar een p.i.f en door alle drukte rond verjaardagen, ziekenhuis toestanden en de kerst had ik het nog niet geplaatst.



Erg mooi verpakt, je kan het op haar blog terug vinden. Het papier is al weer hergebruikt.
Zij maakt van kadolintjes mooie dingen o,a dit beursje. Ik moest er eerst ook nog een bestemming voor vinden en dat is gelukt. Mijn handwerkje past er precies in.


 Zo heeft ze nu een bericht op haar blog over jezelf fotograveren met wat je aan hebt en om vooral niet met de mode te doen  EEN WEGGOOI PROTEST noemt ze het. Ga maar kijken op haar blog.


Meestal loop ik er heel gewoon bij omdat ik aan het werk ben en dan kan je niet altijd even mooi erbij lopen vandaar dit vest, het is al minstens 7 jaar oud en gekocht bij C.en A.
Het t.shirt met lange mouw  eronder komt van de rommelmarkt voor 1 euro gekocht nog nieuw van de H.ema.  Daaronder een spijkerbroek van 1 euro van de k.ringloop.
Het is wat een rommelig bericht maar dat komt omdat ik haastig ben. 



Vanmiddag gaan we op ziekenbezoek dus was ik druk bezig om het eten voor te bereiden omdat we s'avonds altijd warm eten wil ik vanavond als we tegen 6 uur weer thuis komen niet al te veel drukte daar mee hebben vandaar deze pan vol snert.
Dan nog voor de liefhebbers het recept van de stampot. Even erop klikken dan is het te lezen.

4 opmerkingen:

TIO zei

Een drukke dag zo te lezen! Veel plezier op het bezoek

Sandra zei

Dat weggooi protest: ik zou willen meedoen!
Men is toch ook altijd zo bezig met hoe men eruit ziet.
Awel: ik zie er vandaag ook niet uit (vast en zeker)met een samenraapsel van een zomerzwangerschapsjurk (al oud) en daarboven een rood vestje tweedehands gekocht. Een zwarte legging eronder en sneeuwlaarzen en om buiten te gaan een jas, muts en sjaal die totaal niet bij elkaar horen (kleuren: groene jas, bronzen muts en grijze sjaal).

Elizabeth zei

Ha, jij bent er ook vlot bij...Leuk.
Je hebt de eer om de eerste te zijn.
En wat een verrassing dat je nog dat portomoneetje op je blog zet. Leuk dat je het ook echt gebruiken kunt.
Veel plezier ermee.
Morgen maak ik een melding naar jouw blog met Weggooi- Protest.

Maria zei

Via de blog van Elizabeth lees ik dit berichtje. Leuk om te lezen!!
groetjes,
Maria