Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 21 januari 2013

Paaldansen.

Daar lijkt het op. Vorige week keek ik nog even naar de buienradar, dat doe ik altijd als ik mijn was buiten hang, het was boven nul. (waar het kleine paaltje staat is de plek waar de wasmolen altijd staat, die zet ik altijd binnen als ik hem niet gebruik, daarnaast niet zichtbaar staat altijd een tafeltje voor de wasteil, dan hoef ik niet zo te bukken)

Ik dacht dan hang ik mijn was buiten en later komt misschien het zonnetje nog en dat gebeurde en de was werd nog redelijk droog. 10 minuutjes wasdroger en klaar was het. De theedoeken hing ik in de bijkeuken nog even te drogen in de restwarmte van de wasdroger. Ik doe de theedoeken nooit in de droger want dan drogen ze niet meer goed af.


Vanmiddag zouden we op verjaarsvisite maar ik denk dat we beter thuis kunnen blijven. Code oranje is af gegeven voor het noorden. Het sneeuwt en waait stevig dus kans op sneeuwbanken.

2 opmerkingen:

TIO zei

Hier was het gisteren nog goed aan het sneeuwen, nu voorspellen ze niet meteen nog sneeuw...

ver-greetmenietje zei

Gisteren lukte het hier niet om
de was buiten te hangen....
De hele dag was het aan het sneeuwen...dus heb ik alles maar
binnen gehangen op rekjes en over
stoelen ...
Wij zijn ook vooral in de buurt gebleven...ik vond het fijn dat de
sneeuw op zondag viel...
Weinig verkeer en heerlijk genieten.
liefs