Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 11 januari 2013

Vele kleine maken 1 grote en..

Deze week telde ik de bedragen eens op die we van gratis produkten hadden bespaart het afgelopen half jaar bij de J.umbo.
Daar hebben ze 7 regels en 1 daarvan is als je een produkt aan de dag van morgen of vandaag ziet mag je het gratis meenemen. We kwamen op een bedrag van 42,68.

Het 1e produkt van het nieuwe jaar voorziet ons weer van een lekker gratis kopje koffie deze week en nog wel biologisch. Prijs 2,99


Dan vonden we nog een prachtig zomerjasje voor Joh bij de K.ringloop kosten 3,50. Alleen het ophanghaakje en de rits zijn het al waard.




De puzzel is ook klaar en gaat weer terug naar de k.ringloop. Het duurde nogal omdat de kinderen en kleinkinderen hier waren geweest hadden we hem maar snel van tafel gehaald voor de grijpgrage vingertjes. Het was een pittige vooral de lucht maar ook de bomen achter het gebouw. Geeft wel een heerlijke ontspanning voor 1 euro.


Wat kwam er van mijn g.lutenvrije zuurdesem terecht?
Ik had het nog nooit verteld maar op mijn verjaardag hadden we het er over en zou het even tonen, maar de schrik was groot de schimmel stond erop dus spoelde ik het door het toilet.
Een dag later toch eens onderzoek gedaan en nou blijkt dat er schimmel op mag staan. Het is toch ook een schimmel?
Ik laat het eerst maar even rusten voor ik weer een poging doe.

2 opmerkingen:

TIO zei

Dat zijn weer goede koopjes, en mooie puzzel.
Fijn weekend!

Sandra zei

J.umbo kennen wij hier niet, maar ik zou zeker ook meedoen.