Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

donderdag 14 maart 2013

Verse ricotta

Gisteren maakt ik het recept van deze dame.  http://www.framedcooks.com/
Gewoon een beetje uit nieuwsgierigheid en omdat het zo gemakkelijk is.


Helaas had ik geen volle melk in huis en probeerde het met half volle melk en vond dat het best geslaagd was.
Nou eten wij nooit pasta's en pizza's maar voor een taart is het ook te gebruiken. Dat ga ik zeker een keertje testen.
Nu gebruikte ik het in de sla en op een broodje met tomaat.

2 opmerkingen:

TIO zei

goed dat het is gelukt!

ineke zei

leuk!!
vroeger maakte ik elke week verse kaas en kwark en karnemelk en yoghurt en boter..
en bakte ik elke dag brood.. soms zelfs 2x..maar toen had ik nog een huis vol hongerige kinderen en leek het of de dag veel meer uren had.. of ben ik nu ouder en doe ik alles langzamer??