Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 19 april 2013

Ik borduur en wat Joh heeft gedaan.

Op een grote lap die nog uit de blije doos komt. Er zat een vlekje in maar daar kan ik op deze manier mooi om heen borduren.


Ik probeer iedere dag een stukje te doen. Het is erg fijntjes voor mijn ogen maar het gaat.
Later ga ik vertellen waar ik het voor gebruik. Kan nog wel een poosje duren.


 Joh maakte een nieuw hekwerk voor bij de weide met een zelfgemaakte slei. De steel heeft hij uit een boomstam gemaakt van essen hout en het andere deel ook.  Ook maakte hij een apparaat waar je het hekwerk mee kan spannen, erg handig als je alleen bent. Je steekt het houtwerk in het gaas en dan zet je het vast met de schop zodat het mooi gespannen is en je het kan vast maken. En dat voor mijn k.antoormannetje. Hij is nog niet zo slecht.


4 opmerkingen:

TIO zei

Dat heeft hij heel goed gedaan!
Dat borduurtje ziet er al heel mooi uit!

ineke zei

volgens mij is je kantoormannetje al een volleerde hobbyboer geworden!
ben benieuwd wat je allemaal op de lap gaat borduren!

Jo enjoh zei

Ineke: Hobbyboer zonder vee. De boer heeft het in gebruik.

Elizabeth zei

Heerlijk he, zo'n borduurtje.
En die man van jou? volgens mijn zou hij ook nog wel wat anders kunnen zijn dan een kantoorman.. uitvinder of zo.