Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 22 april 2013

Kledingkast gevuld en


Vorige week nam ik ook nog wat goedkope kleding mee.


 Een nagel nieuwe spijker broek voor 1 euro.


Een wandel broek  voor de vakantie voor 1 euro, een t-shirt met lange mouw voor 1 euro en een nieuwe blouse voor 1,50 euro.


 De foto's zijn niet geweldig want ik plukte het zo even uit de tas om het op de foto te zetten. Inmiddels is het gewassen.


Ik kan wel zeggen dat we bijna helemaal tweede hands leven op de boodschappen na dan.

Zo wil ik ook geen keukenrollen meer kopen maar gebruik daar voor servetten. Ja doe maar luxe. Ze liggen op alle rommelmarkten en als ze daar nou weggegooid worden of ik gebruik ze nog om mijn juspan uit te vegen. kosten 10 tot 20 eurocent.


Inmiddels is mijn 2e borduurtje klaar, hier zijn ze. F.amke en L.ara. Onze kleindochters.



Verder verbaasde ik me vorige week over de prijzen van prei 1 euro 25 per stengel. Als ze duur zijn zijn ze meestal ook nog doorgeschoten, hoe durven ze het te vragen!


Hier in de buurt was vorige week ook nog vuurwerk, ik zou op bed gaan en hoorde in de verte knallen en dacht welke piep, piep zit er nu nog vuurwerk af te steken. Maar het bleef maar doorgaan, snel nog een paar foto's gemaakt, maar het was erg ver.


De zwaluwen zijn ook weer gearriveerd 15 april om precies te zijn, vorig jaar waren ze vroeger.



1 opmerking:

TIO zei

Hallo,

Ik kwam net thuis en je envelop lag op de grond! Ik zou zeggen, dat moest toch niet :-) maar ja... :-) Ben er zeker en vast heel erg blij mee hoor, en zal het wel naar het patroon gaan maken! Maar niets van alles wat je opstuurde hoefde!!! Maar toch een dikke merci!