Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

woensdag 24 april 2013

Soms ook de boodschappen.

Vaak probeer ik ook de boodschappen mee te nemen van de rommelmarkt, denk maar eens aan de dille die dit jaar al voor de 3e keer weer goed is opgekomen, thee, zeep, shampoo en niet te vergeten onze woudbonen waar we de hele winter weer van hebben genoten kwamen van de rommelmarkt.


Het meeste hebben we wel maar als ik dan niks kan vinden zijn er altijd nog wel wat bruikbare dingen tussen zoals toilet papier en zeep voor 50 eurocent,


 en een heerlijk geurende zeep slechts 20 eurocent en nieuwe tandenborstels voor 50 eurocent.



Maar ik vond toch wel wat, een paar nieuwe D.urea stappers. Ik hou van dit merk van Hollandse makelij. Ik bood zelf een prijs 4 euro. Nog in de doos en  nieuw. Je kon niet zien dat ze gedragen waren. Als je ze moet kopen ben je 135 euro armer.



Dan vieren we nog eens feest omdat mijn wasmachine van de kringloop (prijs 40 euro) al weer 3 jaar meedraait. De wasdroger kochten we daar ook voor 30 euro dat was een half jaar later, die bevalt ook prima en doet het ook nog steeds.


Verder kreeg ik van een medeblogster een pakketje toegestuurd waar ik helemaal blij van werd. Omrekenen vind ik best lastig als het om breipatronen gaat en hier zaten handige dingen tussen om dat te vergemakkelijken. Erg lief en heel erg bedankt.


4 opmerkingen:

Jolanda zei

Het plezier van je aankopen straalt van je stukje af.
Leuk dat jullie altijd zo goed koopjes kunnen vinden.

TIO zei

Dat is weer goed gescoord dan op de rommelmarkten! Ik zou een beetje bang zijn om zelf met een heleboel rommel weer te vertrekken :-) Wnat vaak vragen ze ook niet veel en er is zoveel leuks :-) Ik sta er dan wel eens op, zelf met materiaal, maar ik ga eigenlijk nooit zelf eens rond :-)

Anoniem zei

Mijn score in de kringloop vandaag was een stamppotstamper met blank houten handvat, zelfde model als mijn 40 jaar, het langzaam begevende oude, voor 2 euro en een dunschiller met smal handvat en niet bewegend mes, mijn 40 jaar oude zelfde model wordt ook hard minder, voor 30 cent. Ik koop tegenwoordig meest dingen die de oude, aftandse moeten vervangen, want... ik heb alles al.;-) Maar 22 cm. doorsnee rood plastic bloempotten oor 2.50, dan koop ik ze liever nieuw en geef iets meer uit (of vis ze uit de meeneembak van het tuincentrum) MA

ineke zei

mooie sandalen!!! je ZIET dat ze lekker lopen!
en dat stukje zeep met blauw papier lijkt me heerlijk ruiken.