Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 13 mei 2013

Geen grote vangst en..

Zaterdag regende het pijpenstelen maar er waren volop mensen op de r.ommelmarkt. Het was wel een mooie markt maar niet eerlijk opgezet. Je kon voor het was begonnen al rondsnuffelen, de meeste dingen worden dan al geclaimd.
Ik maak me daar niet echt druk over want ik zoek meestal producten die een ander links laat liggen.
En ik wordt blij dat die dingen een nieuwe eigenaar krijgen die er weer blij mee zijn anders verdwijnt het op de vuilnisbelt. Zo zonde maar helaas waar.
Wat kocht ik? Een paar stukken zeep en blokjes voor het bad.


Een flinke lap stramien om kaartjes te borduren voor 50 eurocent.


En nog een wasteil voor 50 eurocent.



Dan had ik eerder eens voor 10 eurocent houten wasknijpers gekocht althans dat dacht ik, maar ze passen helemaal niet op de waslijn die is veel te dik. 


Maar ik vond er een ander bestemming voor, ik maak mijn zakjes die geopend zijn ermee dicht.


Nu het toch over knijpers gaat..
 Vorige winter waren we 4 weken op L.aPalma en daar waren zomerhuisje die een veranda hadden. Veel van die huisjes stonden leeg en als je onder die veranda's keek lagen er ook allemaal verloren wasknijpers.
Bij elke wandeling nam ik er een paar mee. Dat hoor je ook vaak van flatbewoners die knijpers laten vallen. Dus als je gebrek hebt..


3 opmerkingen:

Sandra zei

Wasknijpers kan ik ook altijd goed gebruiken.

TIO zei

Elke keer een beetje maakt ook een groot geheel he.

ineke zei

haha dat klopt van die wasknijpers.. ik heb 4 bovenburen boven me.. en inderdaad een tuin vol knijpers !! en soms wasgoed!
lekkere zeepjes heb je weer gescored!