Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

dinsdag 7 mei 2013

Terwijl de ..

vogeltjes volop broeden, vinkjes in de kerstboom voor het keukenraam, duiven en kwikstaartjes in de coniferenhaag, stak ik me vorige week in het nieuw.


Voor het eerst sinds 2 jaar.
En wel bij C.en A. Voor 58 euro was ik een setje rijker. Eerst had ik iets anders uit gezocht maar wel 2 keer zo duur, en ik was niet helemaal tevreden over de blouse dus maar even verder zoeken  en ik ben blij dat ik niet meteen kocht.


 Het zalm kleurige t.shirt hadden ze daar niet in mijn maat maar vond ik bij Zeeman en heeft een v-hals
De blouse maakt het helemaal af. Een broek van b.iokatoen dat was toeval.


Ook zocht ik een paar dichte nette schoenen maar die waren op z'n minst goedkoop. Maar wat zitten ze heerlijk ze hebben extra teen ruimte en een perfecte pasvorm dus kan ik er weer een poos mee voor uit.


De onderkant is nog mooier dan de bovenkant. Maar ik ga nooit voor mooi maar waar ik lang mee toe kan en of ze lekker zitten, dan mag het wat kosten 179,95 een hele prijs.


Gelukkig hebben ze er betere zolen onder gezet want ik vond bij de andere altijd dat na 2 jaar de zool versleten was en er geen nieuwe onder kon worden gezet.
Zondag trok ik het t-shirt en de blouse aan, niet de broek want ik moest kleinkinderen knuffelen en op schoot nemen maar ik had mijn grijze nog van 2 euro en die paste er ook perfect onder.
3 jaar werd onze kleindochter gisteren en dat moest gevierd worden,
We konden heerlijk in de tuin zitten en er waren meer kinderen dus dat was heel gezellig.
Trampoline springen, aan de watertafel met z'n allen of in de zandbak. Onder de trampoline was het ook fijn spelen op een kleedje.

Verder staat de lava's of te wel de maggiplant al een halve meter hoog (foto van anderhalve week terug)en het weiland vol met pinksterbloemen.





Zo, weer genoeg gepraat ik ga mijn kleding kast uitruimen voor de zomer kleding en de boven verdieping stoffen en zuigen en misschien nog wat van het mooie weer genieten al verspellen ze onweer. Nu schijnt het zonnetje nog volop.


3 opmerkingen:

Jolanda zei

Een buitje zou ook niet erg zijn, goed voor de planten.
Mooie fleurige blouse, zeker met het shirt eronder.

TIO zei

Dat is best wel wat geld uitgegeven, maar als het eens nodig is geniet je er vaak dubbel van he.
Fijn dat eht zoeen goed weer was met de verjaardag!

ineke zei

bij mij staat de lavas ook al zo hoog!
en prachtige schoenen hoor!
ik koop altijd bij bon prix en ms mode.. in de uitverkoop.
ik draag zomers het liefst jurken en die hebben ze daar volop.
ik krijg altijd complimentjes en als ik dan zeg.. voor 10 euro gekocht (was een knalrode jurk met lange mouwen met draperien ) gelooft niemand dat!! leuk is dat toch!
schoenen koop ik ook altijd in de uitverkoop, jenny's of ara's heb ook moeilijke voeten..
en ja.. mijn slaapkamerkasten ook pas uitgemest en de zomer kleding weer vooraan gehangen!