Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

donderdag 20 juni 2013

Eindelijk vond ik voor Joh 2 weken terug op de r.ommelmarkt een mooie grijze zomerbroek voor 2 euro, nog helemaal nieuw. Geen mooie foto's helaas.


Soms krijg je leuke gesprekjes met buitenlandse vrouwen. Iemand vroeg me hoe je nou ziet of het een dames of herenbroek is. Ik antwoordde haar terug, mevrouw dat is unis.ex. Ik zag dat ze het niet begreep en zei die kan voor zowel vrouw als man. Wil je nu een dames broek dan slaat de gulp net de andere kant over, ik demonstreerde het even met de blouse die ik aan had. Ja toen had ze het helemaal door. Ze zocht een broek voor haar zoon.


Ook vond ik nog 2 blauwe t.shirts met v-hals voor 1,50 en 1 euro en voor 50 eurocent een zomers hemdje voor mijzelf.




Dan nog bij de k.ringloop voor hem 2 korte broeken 1,50 per stuk en een super leuke blouse voor mijzelf. Stond me heel goed. Precies mijn kleuren. 1 euro 50.


Zo komen wij de zomer wel door.

Dan ging ik nog eens voor kontrole http://lotzia.blogspot.nl/2012/12/2012-loopt-ten-einde.html zie dit bericht. De foto was niks veranderd maar het blijft nog aangemerkt als verdacht. Ik hoefde me geen zorgen te maken. Wel over een half jaar nog eens voor controle terug komen. Als dan  de foto nog gelijk is dan wordt het weer gezien als normaal en kan ik weer gewoon naar de bus voor b.evolkingsonderzoek.

Ook deze nog gemaakt in het weekend, ik was even uitgebreid dan maar even haken.



Ik was op zoek naar stevige kaartjes met aardbeien voor potjes aardbeienjam maar helaas kon ik niks vinden. Ja wel in een tijdschrift. Een kartonnetje er achter en haken maar. Die moet ik dus nog doen.
Hebben jullie al ingeslagen voor dat er straks niks meer te krijgen is?

4 opmerkingen:

TIO zei

Dat is weer goed gescoord met die kledij en gelukkig was alles nog steeds in orde bij je controle!
Veel plezier met jam maken!

ineke zei

wat fijn dat er niks was veranderd.. nou maar hopen dat het de volgende keer weer zo is!
en je hebt aardig gewinkeld !! leuke prijsjes !

Anoniem zei

Voorzichtig gefeliciteerd met de uitslag! Alles wat droog bewaard (en donker) kan worden en niet gauw muf wordt, zo langzamerhand inslaan: rijst, mac en spag, dreuge bonen en grauwe of rozijnerwten, voor jou iets moeilijker zonder gluten. Omdat de groenten al duur zijn, de aardappels heel duur gaan worden en de appels en peren er ook niet florissant bij schijnen te staan, kun je er donder op zeggen, dat alle houdbare waar door ap en consorten flink in prijs opgeschroefd gaan worden. Stel, je zorgt dat je tot volgend jaar juni voor twee maaltijden per week het hoofdingrediént nu alvast koopt, dan kun je twee dagen aardappels overslaan. Gewoon net even doen of je een grootgrutter bent en hardstikke veel winst wilt maken, dan weet je wat ze straks gaan doen, haha MA (Had trouwens in de kringloop niet goed gekeken, spijkerbroek met een groot gat op nkniehoogte gekocht, kon er niets meer mee beginnen, dus helaas, weggegooid geld).

Jo en joh zei

Je hebt helemaal gelijk met inslaan en dat alles duur gaat worden. Hier zat volop bloesem aan de bomen maar helemaal geen vruchten. Door de koude zijn ze niet bestoven. En de aardbeien, ik vrees dat ze verrotten met dit weer als het niet snel omslaat. Zonde van je spijkerbroek. Kan je er geen korte versie van maken?