Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 5 augustus 2013

Thee en k.ringloop.

Door het mooie weer maar ook op andere dagen drink ik als er niks te vinden valt op de rommelmarkten Turkse thee.
Het is ongeveer 5 keer goedkoper dan thee van D.ouwe E.gberts


en net zo lekker. Ietsjes meer gruis zit er in en het moet iet wat langer trekken.
Ik proef weinig verschil.

Omdat ik eigenlijk te weinig hemdjes had keek ik deze week
nog eens bij de grote maten hemdjes in de k.ringloop
terwijl ik toch niet tot die



categorie behoor maar slaagde er wonder wel.
3 aardige hemdjes voor 4,50.


En voor Joh die heel veel zweet, waar geen t.shirt tegenop gewassen is, kocht ik 3 gewone t.shirts nog helemaal nieuw voor 4,50.


4 opmerkingen:

TIO zei

Nog nooit die thee gedronken. in de zomer drink ik het eigenlijk nooit. dat zijn weer leuke goedkope dingen gescoord.

zeeuws knoopje zei

Kun je goed gebruiken met dit weer, de hemdjes en shirts...
Fijne dag!

ineke zei

ik drink ook altijd thee.. elke dag een andere soort/smaak, maar de turkse thee die ik drink , gekocht bij turkse supermarkt is best duur hoor.. is wel met smaakjes.. van echte vruchten en bloemen, hibiscus, moerbei enz enz.
wat ga je doen met die te grote hempjes?
mooie tshirts heb je voor je man gekocht!

Jo en joh zei

Ineke: Ze vallen qua maat onder de grote maten maar ze vallen veel te klein uit dus pasten ze me precies. Meestal heb ik maat 40. De blauwe met de bloemetjes was maat 44. Dan zien mensen vaak niet verder en denken dat ze te groot zijn.