Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

dinsdag 20 augustus 2013

Wie A zegt en...

Er is de komende tijd veel werk aan de winkel,
wel leuk maar dan komt van bloggen heel weinig.
Ik hoop nog wel de puf te hebben
om af en toe nog even het wel en wee van jullie te lezen hoop ik.
Wat ga ik doen, allereerst iemand helpen inpakken en verhuizen.
Dit kwam ter sprake door iets geheel anders.
Een tijdje terug waren we bij iemand op visitie die echt veel r.ookte,
een k.ettingrookster zeg maar gerust.
Op zich moet de persoon dat zelf weten maar
toen ze bij mij op visite was zei ik tegen haar
dat ik blij was toen ik thuis kwam de kleding uit kon trekken
en schone kleding aan kon trekken vanwege de vieze lucht,
je snapt het wel.
Ik grapte er achteraan als je op houdt met roken
kom ik bij je nieuw behang plakken.
Wat ik niet had verwacht gebeurde,
ze is in 1 keer gestopt en nu is het dan zover dat we behang
gaan uitzoeken en dan gaan behangen. Verven hebben ze inmiddels
zelf gedaan.
Ik vind het zo geweldig goed dat ik het nu niet af kan laten weten.
Ja toen kwam de andere over de brug met verhuizen en wat zeg je dan,
dus daar ook maar helpen.

Ook waren we deze week nog in de k.ringloop
ik vond er nog 2 prachtige broeken. een 3/4 broek en een spijkerbroek voor


3 euro. De broek is inmiddels een aantal centimeter korter gemaakt.
Dan vond ik nog een mooie blouse voor 1,50 die ligt nog bij de was, foto volgt later.


Ook valt er nog te melden dat we weer minder water hadden verbruikt 51 kuub
Ik had dat niet verwacht omdat de waterton niet net als vorig jaar
de hele winter kon worden gebruikt. Het verbruik was vorig jaar 57.

Joh had ook weer bingo bij de J.umbo 4 afbakbroodjes voor 0,99 eurocent.


Nooit geweten dat een wortel zo mooi kan bloeien.


En om af te sluiten vond ik deze spreuk zo geweldig mooi.


Tot later.

7 opmerkingen:

TIO zei

Heel goed dat ze gestopt is met roken en ja beloofd is beloofd natuurlijk :-) ook al was het mss maar om te grappen.
Die afbakbroodjes zullen wel smaken denk ik.
Nee zoeen wortels heb ik ook nog nooit gezien...

Vlierbloesem zei

Nou dat is knap van die dame dat ze is gestopt, nu inderdaad even de handen uit de mouwen hahha

Marion Anderson zei

geweldig , gefeliciteerd beiden, de een gestopt met roken en de ander met de gave om mensen te overtuigen, geniet ervan , liefs marion

Jente zei

Mooi dat ze gestopt is met roken, knap ook. Succes met het behangen, en verhuizen. Mooi als je elkaar zo kunt voorthelpen.

En die spreuk vind ik ook mooi. Je kunt inderdaad vrij makkelijk kleine dingen doen, dingen uiteindelijk vaak veel betekenen voor een ander.

Judith zei

jammer dat je zo ver weg woont.. had wel zo'n behang talent in de buurt willen hebben. onze slaapkamer wacht tot manlief de puf heeft om samen met mij te behangen.t werk kost m teveel energie om thuis nog te klussen..voorlopig. zomertijd is t drukst voor hem helaas.fijn hoor dat je de anderen zo helpt.

Judith zei

he ik kwam weer even kijken..mis je stukjes...ik dacht he waar is ze dan toch.. maar je bent vast gewoon nog heel druk..ik zie je vanzelf weer!

Heksenbezem zei

Leuk om je vertrouwde stukjes weer eens te lezen. Zit niet veel meer op blogger, maar nu weer even wel.