Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

woensdag 23 oktober 2013

Uitslag en r.ommelmarkt.

Het boekje is gewonnen door Jojo van deze leuke site  klik hier  Mail even je adres gegevens dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je toe.
Het andere boekje waren geen liefhebbers voor, ik laat het nog even liggen misschien komt er nog iemand. (14 dagen) Anders gaat het naar de k.ringloop.


Vorige week woensdag was er ook een r.ommelmarkt dus besloten we op woensdag de boodschappen
te doen zodat we een extra rit uitspaarden.
Ik ging met het gevoel ik heb alles alleen als er dingen waren die goed te gebruiken zijn koop ik ze.
Wat zag ik het eerst een pad voor mijn vloerwisser, ik had er 1, als die bij de was ligt is het handig om nog 1 te hebben, kosten 20 eurocent.


Vlakbij lag de raamwisser (Komt ook van de t.huiszorg net als de pad, de vloerwisser had ik al eens gekocht, ik heb er mee gewerkt en dat beviel erg goed dus wist ik precies wat ik kocht) kosten 50 eurocent.
Hoe kon het zo mooi even verder stonden 5 flacons met de schoonmaakmiddelen van dezelfde firma,
Ik vroeg de dame wat ze moesten kosten, voor 50 eurocent mag u al die vieze troep meenemen.
Snel verdwenen ze in de tas, de mevrouw wist niet wat ze verkocht. Het zijn schoonmaak middelen die lange tijd getest zijn en nog eens milieu vriendelijk.


Je kan er erg lang mee doen.
Als je in de fles knijpt vult het maat bekertje een paar millimeter is voldoende
zoals op de foto, in een sprayfles doen en aanvullen met water. Even op een doek sprayen of pad en schoon maken maar.
Er komt geen emmer aan te pas en geen uitwringen, wat dan weer slecht was voor de polsen,
De ontkalker is ook super net als de glashelder op alcohol basis. Ik heb de ramen nog nooit zo schoon gezien.

Toch kon ik ze niet laten liggen 2 handige mesjes (20 eurocent) om papier te snijden en een plastic gevalletje(20 eurocent) om leverworst in te bewaren in de koeling.
(Let niet op de kleur van de foto's. Ik heb de camera veranderd maar krijg hem nog niet goed. Heb er nog geen tijd voor gehad om het te herstellen. Moet ik eerst het boekje besturen, en daar heb ik niet veel zin in. Geen tijd geen zin.)


Ook vond ik voor 1 euro 2 stukken Marseillezeep, olijf en lavendel.


Zaterdag deed ik ook nog een erg leuke vondst, maar daar over later meer.

4 opmerkingen:

TIO zei

Zo heb je inderdaad nog wel wat kunnen kopen he.

ver-greetmenietje zei

Superleuke koopjes weer!
liefs

ineke zei

ahah weggaan met de gedachte dat je alles al hebt en terugkomen met een tas vol!!!
leuke koopjes weer!

Marion Anderson zei

goed bezig jij, kan je lekker goedkoop je eigen wasmiddel maken ook nog, geniet ervan , liefs marion