Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 18 november 2013

Jarig geweest.

Morgen nog, dan komt mijn oude fietsvriendin op visite en dan is de rust voor even weergekeerd.

Het was best gezellig maar ik ben ook altijd weer blij dat het achter de rug is al die aandacht.

Ik ben niet vergeten wat cadeautjes aangaat.









Er moest ook weer gebakken worden en deze had ik niet vooraf getest. Daarom maak ik ook altijd een monchoutaart want die lukt altijd met aardbeien of advocaat.



Toch nog eens de perziktaart gemaakt en het zag er veelbelovend uit maar miere zoet en moeilijk uit de vorm te krijgen, dan is hij bij mij al afgekeurd.

8 opmerkingen:

zeeuws knoopje zei

Nog van harte gefeliciteerd! Gr. Jolanda.

Judith zei

van harte gefeliciteerd nog!!!!!! oh vertel een van de advocaat taart..hoe maak je die??

ineke zei

nog van harte hoor!!!
ik heb het dit jaar maar overgeslagen..zat in de rats qua gezondheid en met mijn ma ging/gaat het ook niet goed.. dus geen reden tot feestvieren.. ook al werd ik 60.
normaal vind ik verjaardagen leuk en gezellig.. aan kadootjes doe ik niet, maar ik vind het erg leuk te koken voor mensen en ze te verwennen!dus op mijn verjaardag sta ik meestal in de keuken!

Vlier Bloesem zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mijn nek zit in de knoop dus ik heb maar besloten even een tikje rustiger aan te doen. Maar je hebt een goede verjaardag gehad zo te zien! En mooie kado's!

Anoniem zei

Gefeliciteerd heb ik je al. Gister kocht ik een dwanglepeltje, zo noem ik ze, die waar je alleen met je rechterhand mee kan eten.Molenaars rijstebloem kinderpap had een spaarsysteem waar je ze mee aan kon schaffen, gratis. Altijd gedacht dat die uit de mode waren, maar dit was een moderne, met een beertje. Blijkt dat kindertjes daar sneller netjes mee leren eten, de om-de-hoek buiging van het polsje gaat pas op latere leeftijd, ongeveer twee en een half, soepeler. MA

Anoniem zei

Ik zag dat je gereageerd had bij consuminderen met pensioen over woordverificatie. Sinds ik door heb dat er schrijfletters en hoofdletters door elkaar gebuikt worden (hoofdletters als blokletters) kom ik er veel sneller door. Is het echt onleesbaar dan doe ik gewoon drie keer een a en dan verzenden of publiceren, dan krijg je gelijk een nieuwe verificatie, misschien zijn jullie hier mee geholpen.MA

Jo en joh zei

We kunnen het allicht eens op die manier proberen. Mij lukt het wel vaak meteen en af en toe doe ik nog een poging en die is vaak ook wat duidelijker. Bedankt voor de tip in ieder geval.

jente zei

Nog van harte gefeliciteerd! Alle goeds voor het komende jaar gewenst.
Je taarten zien er lekker uit.