Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 15 november 2013

K.ringloop en klaar

Een paar weken terug kocht ik deze dieet weegschaal bij de k.ringloop. Keurig nog in de doos met handleiding en zelfs de rekening er nog bij voor 4 euro.


 Ik dacht het zal vast een miskoop zijn dus in de auto alvast even uit de doos en aanzetten. O je, hij deed inderdaad niks. Joh zei de batterij zal wel leeg zijn en ja dat was het geval dacht ik. Dus eruit gehaald en nog eens opnieuw geplaatst en toen was er niks aan de hand, Ze maakten geen goed contact waarschijnlijk. Deze weegschaal is erg handig, je kan het broodblik er opzetten, water afwegen weer op nul zetten, meel afwegen weer op nul zetten enz.. Vooral met kleverige dingen vind ik dat fijn. Nieuwprijs 12,99 euro. Ook vetten en Koolhydraten en kilocalorie├źn geeft hij aan.



Inmiddels is mijn andere borduurwerkje ook klaar.


Verder vond Joh deze wadden granberry siroop van Terschelling


over datum dus een nieuwe gratis, schade voor de J.umbo 5,95.


En deze is ook gratis wel bon opsturen. 1,69 retour.

Wat het laatste betreft als je een beetje oplet kun je veel bij elkaar scharrelen voor niets.

Vandaag ga ik nog eens een monchou taart maken met aardbeien uit de weck van vorig jaar en die waren lekker en mooi van kleur door een paar rode bessen die erbij in zaten en ook nog eens een vlaai of iets wat er op lijkt. Ik had ook een blikje aardbeien maar bah die waren vies die gingen er niet in ook een rare kleur hadden die. Eten gooi ik nooit weg maar deze blikaardbeien mochten door de plee. Sorry.

2 opmerkingen:

zeeuws knoopje zei

Handige Weegschaal. Ik kocht laatst zoeken bij de Aldi voor 7,99

TIO zei

Gelukkig werkte ze toch nog! Weer goed gescoord zeg...