Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

dinsdag 24 december 2013

Fijne kerstdagen en..

Allereerst wil ik iedereen fijne kerstdagen toe wensen.


Dan nog deze even laten zien. Donderdagavond zei Joh plotseling ik heb een bureau voor je gekocht en een ladeblok. Oh. Had ik dat dan nodig. Ja want die tafel was veel te hoog voor mij waar ik nu achter zat. Ik zat steeds vaker in de keuken achter de naaimachine. Eerst had ik een heel groot bureau wat Joh kon kopen op het werk jaren geleden voor een klein bedrag. Hij wou die op een gegeven moment niet meer omdat het een zwaar kreng was met een vast ladeblok, bijna niet te tillen dus verhuisde die naar de zoon. Toen had ik een heel klein kinderbureautje van de zoon en Joh had een oude tafel waar ik nu steeds achter zat. 
Nu heb ik dus een prachtig bureau voor 12 euro en een ladeblok voor 12 euro. Er kwam nog bijna 10 euro veiling kosten en b.t.w bij. Het bureau is in hoogte verstelbaar. Niet slecht hé. Ik ben er reuze blij mee.
2 meter lang. Fijn voor mijn naai en lockmachine.


 Hier staat hij nog in de garage omdat ik het eerst wou schoonmaken.


 Dit op de koop toe, er zat zelfs nog een u.s.b stick in.


Ladeblok.


Handle om de hoogte te verstellen.

6 opmerkingen:

Nicole zei

Ook fijne dagen jullie daar in het noorden :-)
en het allerbeste voor 2014
Wat een mooi bureau, daar kan je weer heerlijke mooie dingen aan maken!

groet Nicole

Anoniem zei

Wat zul je hier een plezier aan beleven. Ergonomische (op jouw specifieke lichaamsverhoudingen afgestemde)meubels zijn een zegen voor je rug (en de rest vann je lichaam). Op mijn ene middag vrijwilligerswerk ruilde ik altijd de bureaustoel om, die waren instelbaar, maar degene die er s morgens op zat, had hem op alle punten verkeerd voor mij afgestemd en een andere stoel hoefde alleen in de hoogte versteld. Hebben ze dara speciaal voor mij en andere kleinere mensen een verstelbare voetenkruk aangeschaft (5 stuks). Waren we erg blij mee. Appie heeft vandaag de gewone (geen amandelschaafsel) amandelstaven in de aanbieding, 99 cent. Dus wie krentenbrood heeft gekocht en er spijs bij wil... heel prettige kerstdagen. MA

Sandra zei

Jij hebt alvast je Kerstcadeau ontvangen :-).

Fijne feestdagen.

TIO zei

Fijn voor jou!!
Fijne feestdagen!

Jolanda zei

Wat een handige tafel!
Daar zul je veel plezier van hebben. Handig is dat, handige mannen ;-)
Jullie ook fijne dagen.

ineke zei

das een fijn kado!!!
prettige jaarwisseling!!!