Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

donderdag 19 december 2013

Over naaien, natuur en b.orstkanker en..

Deze week bij het opruimen van mijn keukenla kwam ik een oude handdoek tegen
die ik de laatste jaren nooit heb gebruikt omdat hij voor achter te licht van kleur is
en voor in de keuken te groot, hangt dan op het aanrecht en dat vind ik niet erg fris.
Afknippen dan maar en kleiner maken zodat hij weer in gebruik kan.
Staat ook nog leuk met zo'n randje van een oud gordijn
en meteen 2 lusjes eraan gemaakt zodat hij aan alle kanten kan worden gebruikt.


We hadden ook een gluurder..
Ik dacht dat het roodborstje toch altijd tegen het raam tikte..


Mijn kerstster en boom hing ik in de vazen met een tak erboven. Staat ook nog mooi.
De lichtjes moet ik er nog even uithalen want die kunnen niet branden.


Dan is het vandaag  weer het uur van de waarheid.
Voor de laatste keer wordt er gekeken of ik  b.orstkanker heb of dat het toch oude cyste's zijn.
11 uur wordt de foto gemaakt en tegen 2 uur terug voor de uitslag.
We nemen maar een broodje mee en gaan tussen door even de boodschappen doen.
Toch te gek om 2 ritten te maken.

Zaterdag waren we naar de kinderen en daarna nog naar de k.ringloop in Deventer. Vlak bij elkaar zitten 2.
Niet veel bijzonders gevonden maar toch 2 puzzels die je hier nooit ziet. Een 3-d puzzel en een puzzel die aan 2 kanten bedrukt is.



Zou ik er echt gek van worden? Ik leg ze eerst nog even weg want er ligt momenteel een andere op tafel.
De puzzels waren daar duurder dan hier. 2 voor 4 euro. Hier kosten ze 3 voor een euro. Achteraf zag ik toch dat op de ene een prijs stond van 75 eurocent.
Helaas teveel betaald. Volgende keer beter opletten. Ik hou wel van een uitdaging.


6 opmerkingen:

Liesbeth zei

Heel veel sterkte straks en...laat ons hopen op goed nieuws!

TIO zei

Veel succes hoor! Ik duim voor goed nieuws!!
Zoeen dubbele katten puzzel heb ik hier ook liggen, die komt van de buurvrouw.

Liesbeth zei

En,heb je vandaag goed nieuws gekregen? Heb nog aan je gedacht...

Liefs,

Liesbeth

Jo en joh zei

Ja, er was niks veranderd aan de foto ten opzichte van de vorige keren. Bedankt voor de betrokkenheid. Ook Tio natuurlijk.

ineke zei

oww wat een spannende dag had je !
ik ben blij dat je geen vervelende mededeling kreeg.
wat leuk die foto van die gluurder.. dattie zomaar zo lang bleef zitten!!
ja.. oude badhanddoeken verknip ik ook voor de keuken en dan blijft er nog een wc handdoekje ook over!

Jo en joh zei

Ineke we hebben camerabewaking en daar zit hij precies voor. Dus niks wat beweegt.