Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 27 december 2013

Vandaag is Joh jarig.

Vandaag wordt Joh weer een jaartje ouder. Wat gaat het snel.

Met kerst is het hier meestal vrij rustig daardoor. De kinderen daar waren we een week geleden net geweest dus die kwamen niet met kerst.
Vandaag en morgen visite, soms vind ik dat wel eens een beetje lastig maar je kan het niet veranderen.

Gisteren nog maar eens de advocaattaart gemaakt.  Hier op verzoek nog eens het recept. Dit keer deed ik er 2 lagen g.lutenvrij cake in.



Zo we gaan eerst het vieze weer in voor de wekelijkse boodschappen. 

5 opmerkingen:

zeeuws knoopje zei

Van harte gefeliciteerd en wat ziet de taart er mooi uit! Gezellige dagen gewenst!

Vlijtig Liesje zei

Wat ziet dat taartstuk er lekker uit zeg! En gefeliciteerd natuurlijk.

ineke zei

nog gefeliciteerd en de taart lijkt me heerlijk!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd, Joh. Hopelijk schiet er een beetje tijd over voor de kringloop. Vanmiddag moet ik er op uit om Gouda gotische kaarsen te kopen, het enige merk dat niet walmt, niet druipt en heel lang brandt zonder stank of roet. Ik wip even binnen bij de kringloop, in de hoop er een pakje Gouda kerstboomkaarsjes - wit - te vinden.Hier nog steeds echte kaarsjes, maar we zijn er erg zuinig mee, want ze zijn niet meer te koop van ons favoriete vaderlandse merk. Waarom huist die? Om bovenstaande redenen en omdat ze 5 kwartier branden tegenover 3 kwartier van alle andere merken. De winkel heeft de lange Gotische nog wel, maar die kleintjes zijn uit de productie gegooid, Ik denk dat je meer kunt verdienen op korter (haha, dat worden ze allemaal) brandende kaarsjes. Bij jullie wordt het dus: taartje op, niet achter het stuur? Smul er maar van, MA

Marion Anderson zei

gefeliciteerd en een fijne toekomst gewenst, geniet ervan , liefs marion