Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 27 januari 2014

K.ringloop en jarigen.

Het was weer een druk weekend met 3 jarigen, dan doe je niet veel.
Wel kocht ik donderdag nog 2 nieuwe en 1 gebruikte  gastendoekjes bij de k.ringloop voor 1 euro.
Mooie grote, je ziet ze hier niet zo vaak in dit formaat(zit tussen keukendoek en gastendoek in).
Deze hangen net niet op het aanrecht. Er moeten nog wel even 2 lusjes aan zodat ze aan beide kanten slijten.
Wel heb ik een groot aantal kleinere maar heb ze liever wat groter al gaan ze iedere dag in de was.


Zaterdag gingen we naar de kinderen omdat onze zoon vrijdag jarig was en zijn vrouw zaterdag.
Ik maakte met mijn telefoon snel even deze foto.


Hoe mooi is dit als de grote mensen zitten te babbelen en de kleintjes zich vermaken met een picknick onder de tafel, zo lief waren ze aan het spelen, daar geniet je toch van.

Gisteravond deed ik nog een blik door de ruiten en zag dat de wereld wit was. De eerste sneeuw, van mij mag het lente worden.
De eerste kieviten zag ik zaterdag al en dat associeer ik altijd met de lente.


3 opmerkingen:

zeeuws knoopje zei

Gefeliciteerd met alle jarigen! Leuk, die spelende kinderen.

TIO zei

Druk maar fijn weekend dan, nog gefeliciteerd aan de jarigen!

ineke zei

hier gelukkig (nog) geen sneeuw!
ik verlang ook naar de lente!