Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

dinsdag 7 januari 2014

Samen is gezelliger en..

Al 4 jaar achter elkaar komt hier een witte reiger, een paar keer viel me op dat deze niet meer alleen was maar gezelschap had van nog een witte reiger. Maar om ze samen op de foto te krijgen viel niet mee. Ten eerste vliegen ze weg als je te dicht bij komt dus zette ik de camera in de keuken op het statief en wachten maar. het zijn niet de beste foto's maar ze staan erop. Gezellig tussen de kwetterende ganzen. Op een afstand van een halve kilometer.


   

Dan was ik deze week mijn naaigerei aan het opruimen en kwam ik nogal wat oude klosjes garen tegen met nog een klein beetje garen erop. Dat verbruik ik vaak op plekken die niet zichtbaar zijn in bijvoorbeeld een pannenlap. De kleur maakt ook niet zoveel uit want het is niet zichtbaar. Het ruimt zo lekker op.


2 opmerkingen:

Birgit zei

Ich liebe Gänse ! Schöne Fotos hast Du gemacht ! Ab und an haben wir hinten am Bach auch zwei weiße Reiher,wunderschön ! Liebe Grüße, Deine Birgit

TIO zei

Oh, wat leuk, mss binnenkort nog kleine reigertjes...