Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 10 maart 2014

K.ringloop en r.ommelmarkt.

Donderdag gingen we zo als gewoonlijk boodschappen en daarna naar de K.ringloop.
Ik vond eerst niks en Joh ook niet maar hij had nog niet bij de kleding gekeken.
Samen gingen we even kijken en vonden een mooie v-hals trui van mijn favoriete merk n.l C.anda.
Er mankeerde niks aan dus namen we hem mee voor 1,50. De kleur is donker grijs.


Daarna gingen we naar de r.ommelmarkt maar dat was geen succes.
Vrijdagmiddag was er ook r.ommelmarkt die komen nu weer los.
Maar daar heb ik alleen wat dingetjes gekocht die goed te gebruiken zijn zoals een scheermes met zeep,
spuitzakken voor soezen en een incompleet voedergevalletje voor de vogels maar daar is wel een kettinkje en een dekseltje op te maken. Nieuw bij A.ldi 3.99 stond erop.




Per stuk 20 eurocent. Een schoenlepel voor 50 eurocent


Op eind van de r.ommelmarkt vond ik nog deze voor 1 euro. Kan ik fijn gebruiken om meel te maken omdat de ander eigenlijk wat te licht is voor bonen, rijst gaat nog.
Herkennen jullie hem nog?



Verder vond ik papier stempels die waren daar en tegen niet zo goedkoop 1 euro.



Ook vond ik een stukje nostalgie voor 30 eurocent,
jullie kennen het vast wel een knoop met een draadje door de beide gaatjes en vastbinden, ronddraaien en dan snort het zo lekker.
Oppassen voor lange haren.


Ik neem altijd wat mee voor de kleinkinderen als we er heen gaan, ik neem het ook weer mee naar huis zo hebben ze even iets anders.
Ze staan al naar de tas te kijken of er ook wat in zit om mee te spelen.

En wat hadden we veel g.ratis deze week, wasmiddel, allesreiniger, cola, 1 kilo bio saucijzen , koffie, pindakaas, bountie's en voor 28 ct koffiekoekjes.
Sommige dingen moet je een bon voor  invullen en opsturen ander kun je op internet regelen en weer andere dingen moet je een bon voor inleveren.
Daar wordt je toch blij van, stuk voor stuk dingen die we gebruiken.

Aan breien kwam ik niet toe want ja de tuin daar moest ik nodig aan beginnen en zuurdesem vergeet het maar. Het maisdesem rook heel erg naar spiritus en de ander kwam ook geen leven in. Vandaag een ander recept proberen.

9 opmerkingen:

zeeuws knoopje zei

Hoi, die intuition scheerzeep gebruik ik altijd. 7,99. Heb je dus echt een koopje!

Nicole zei

heerlijk het seizoen van rommelmarkten weer begonnen, ik vind het altijd zo leuk om te zien wat je nu weer gescoord hebt,
We genieten er van mee :-)

Anoniem zei

Is dat een wandkoffiemolen van de! koffie uit Friesland? Goed idee om de speeltjes weer mee te nemen, zodat er afwisseling is als opa en oma komen, raken ze er ook niet op uitgekeken. Ik zou maar even wachten met zuurdezemdeeg maken, mestinjecterende boeren brengen heel wat ongunstige voor deeg bacterieën de lucht in. MA

Birgit zei

Schöne und brauchbare Dinge habt Ihr erstanden ! Klasse !
Ja, ich glaube, das mit dem Sauerteig ist schwer !
Liebe Grüße,
Deine Birgit

Jo en joh zei

Ja M.A dat is inderdaad een wandkoffiemolen van D.E. Vroeger hadden we een groene volgens mij, ik kan het me niet goed meer herinneren.

TIO zei

Dat zijn weer gratise producten. En toch wat leuk op de rommelmarkt gevonden dan!

Nicole zei

het seizoen van rommelmarkten is hier ook weer geopend!
Heerlijk vandaag ook alweer schatten gevonden :-)))
Heerlijke tijd gaan we weer tegenmoet!

Heksenbezem zei

Wat leuk, die poppenkleertjes. Jij weet ook goed gratis dingen te scoren. Waar vind je bijvoorbeeld gratis bio saucijzen?

Jo en joh zei

Bij onze slager kreeg ik een folder bij mijn bestelling. Daar kon je in een bepaalde week gratis een kilo sauzijzen krijgen bij een kilo die je moest betalen. Ik moet het dan wel altijd een dag van tevoren bestellen omdat het glutenvrij moet zijn. Deze slager heeft alleen bio vlees voor de normale vleesprijs. Deze week hadden ze 2 kilo bio gehakt voor 7,99. Die heb ik ook besteld en ligt in de diepvries. Scheelt toch 2 euro met de normale prijs.