Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 16 juni 2014

GIVE-AWAY..

Ik ben bezig met een give-away. Weet je nog deze deze (scrol even naar beneden).
Van dat garen alvast   1 sok van maat 38/39 ongeveer voor dames gebreid



 en vervolgens met het rest garen een paar kindersokken.  Het idee komt via deze dame deze dame
hier vandaan. Ik vond het zo'n leuk idee steeds 5 toeren van iedere kleur werd een vrolijk paar kindersokjes maat 29/30. Ze zijn  niet identiek.

Je moet er wel wat voor doen om in het bezit te komen van een paar van deze sokken.

Mijn voorstel is: Iedereen mag meedoen, vermeld het even op je blog zodat er meer mee kunnen doen en mail me een bezuinigtip.
Niet een onzin tip maar 1 waar iedereen wat aan heeft.
Ik bedoel met onzin tip b.v deze: spoel je papieren koffiefilter om en laat hem drogen zodat je hem nogmaals kunt gebruiken
of ga onder de douche in het donker omdat je toch je ogen sluit onder de douche. Dan zoek ik de beste eruit en die is de winnaar de 2e beste komt in aanmerking voor de kindersokken.
Dat is toch niet teveel gevraagd?

Voor wie nou vies is van dat garen ik ga ze eerst even wassen.

6 opmerkingen:

Judith zei

Haaaaaaa ben ik weeer . Moet toch maar weer eens tijd besteden aaan mijnblog... Wat een geweldige sokken.....onze maten niet hoor des alniettemin zijn ze super...zoon lief heeft alweer maat 34/35 met zin. zes en half jaar. Ik ben gelukkig wel druk aan t handwerken geweest afgelopen maanden. Ik ga eerst eens lekker bijlezen bij jou. Veel liefs van judith

ineke zei

leuke sokken !!!
helaas ook hier niemand met de maten.. zelf leef ik op grotere voet!

Pippa's Hus zei

Ze zijn prachtig maar ook niet in onze maten. Succes met je give-away
XX Esther

Willy Kooiman zei

Wat ontzettend lief van je. Nee, ik doe niet mee. Ik brei ze zelf en gun ze liever aan iemand die ze zelf niet kan breien.
Ik heb wel een tip: haal oma's petroleumstelletje van zolder en koop een fles lampenolie. Sfeervol en zuinig bovendien!
Succes met deze leuke give away!

Creative Chaos zei

Oooow, wat leuk dat je me gelinkt hebt , ik word nog beroemd, hahaha
Ontzettend leuke sokken , jammer dat het mijn maat niet is :-)
Ik heb je in mijn blogrol gezet en ga ff bij je verder lezen , want je schrijft ontzettend leuk !!
liefs, Patti

Jo en joh zei

Willy bedankt voor de tip. Helaas heb ik mijn beide oma's nooit gekend.