Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 28 juli 2014

Natuur en k.ringloop

Onze weide was voor de 3e keer gemaaid dit jaar. Ik geloof dat het de 1e keer is zolang we hier wonen.
Meestal kwamen er na de 2e keer schapen in of kalveren.
5 dikke balen deze keer, vorige keer 3 en de eerste snee ging in de kuilbult. We hebben er geen omkijken naar en de boer is er hopelijk blij mee.


Wat was het toch een vreemde week met dwalende gedachten.

Donderdag gingen we toch wel de boodschappen doen zoals gewoonlijk en ook gingen we op verjaarvisite bij mijn zus.


Best spannend voor onze logé die dus woensdagavond alleen was maar ook de donderdagmorgen.
Gelukkig ging dat heel goed, ach ze is wat gewend met werkende baasjes.

Bij de k.kringloop was mijn 1e loopje weer even naar de b.h' s. Je weet maar nooit,
het was net of had ik een voor gevoel er hing namelijk nog zo' n mooie in mijn rare maat (65F) en hier zat gelukkig nog het merkje in. Deze is van het merk P.rima Donna.
Die andere was vast ook van het zelfde merk. Dat was dus echt boffen. Blijer kunnen ze me niet maken. Is vast van 1 en dezelfde persoon geweest.





Voor als we naar het strand gaan en een eind willen wandelen deze parera
Ik maak hem wel wat korter,we wandelen graag langs het water en anders wordt hij nat.
Deze komt tot aan de enkels.



Joh vond nog een mooie katoenen trui die hem prachtig stond en een paar schoenen.


voor en na de poetsbeurt.

De thee mocht ook mee en dat alles voor 6,50.


Er zaten allemaal jonge zwaluwen op het hek wat er staat voor de tocht.
Zo n grappig gezicht, de kopjes gingen als de oude kwam de ene kant op en vervolgens bij het weg vliegen de andere kant weer op
en dat allemaal tegelijk.


5 opmerkingen:

Willy Kooiman zei

Wat ben je weer goed geslaagd bij de Kringloop. Draag jij ook het liefst Prima Donna? Ikzelf ook al ben ik me wel aan het oriënteren om zelf mijn bh's te maken.
Ongelooflijk wat een poetsbeurt voor schoenen doet.
Vandaag ben ik bij 2 kringloopwinkels geweest en bij allebei kocht ik een oude tuinstoel voor volgende week als er bij zoonlief in zijn nieuwe huis geklust moet worden.
Groetjes

Nicole zei

wauw wat een mooie bh's en dan in jouw maat!!
Ik koop dat merk ook voor 85 euro per stuk......

Leuke vangst
en is die wei van jullie??

Jo en joh zei

Willy: Ik kende het merk helemaal niet maar voelde meteen dat het 1 van betere klasse was. Tegenwoordig koop ik ze nooit meer nieuw, voor heen had ik meestal f.elina dat is ook zo'n goed merk. Als ze niet goed passen maak ik ze zelf goed passend, dat gaat me goed af al zeg ik het zelf.

Nicole: dat was een toevals treffer want een goed passende b.h was altijd moeilijk te vinden in mijn maat.
De weide is inderdaad van ons maar wordt onderhouden door een boer uit de buurt tegen de opbrengst van het land.

Liesbeth zei

Wat heb je het weer getroffen in de kringloop.Zelf scoor ik er zelden maar...morgen ga ik nog eens langs,wie weet...

Liefs,

Liesbeth

Vlijtig Liesje zei

Dat merk ken ik! Best een heel duur merk. Dus wat een leuke vondst zegt. Die bloemetjes op de bandjes vind ik helemaal schattig!