Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

donderdag 25 september 2014

Was drogen.

Doe ik het liefst buiten omdat het lekker uit waait en gratis droogt, bleekt en lekker ruikt, je hoeft het alleen maar op te hangen.
Eerst kijk ik even naar de buienradar en het leuke is dat door dat er hier bossen in de buurt zijn de buien vaak om ons heen gaan maar af en toe komt er toch wel eens een onverwacht buitje. De was hangt dan al en ik vind het dan zonde dat het weer nat wordt en in de droger gooien kan altijd nog.
Toen ik de kast opruimde waar onze c.v ketel in staat , om de schoongemaakte tuinstoelen op te ruimen, vond ik een hoes waar je buiten je tuinstoelen onder kan zetten en meteen dacht ik als ik de droogmolen met was in elkaar doe en de hoes er over trek wordt mijn was niet natter en hoef ik het er niet allemaal weer af te halen.


 Als de bui voorbij is de hoes er weer af en laten drogen, de molen weer uit elkaar en de was kan weer verder drogen. Super handig. Vaak blijft het bij 1 onverwacht buitje.

2 opmerkingen:

My cozy ✄ little space zei

wat een mooie uitzicht ze! lijkt een boerderij...ik zou zo in een rust willen wonen...en is ideaal voor de was buiten hangen...hier is nu droog maar verwachting van buien...nog een fijne weekend jo joh..and thanks voor je reacties...liefs soraya

ver-greetmenietje zei

Wat een superidee weer Johanna!
Dankjewel voor de 'gouden'tip!
liefs en fijn weekend!