Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

donderdag 2 oktober 2014

Kringloop.

Al heel lang was ik op zoek naar een mat voor bij mijn voordeur. Daar hebben we nu een klein matje wat er niet mooi meer uit ziet en eigenlijk ook wat te klein voor het doel waar voor het er ligt.



Bij de K.ringloop vond ik deze mooie nieuwe inloop mat  voor 2,50. De kleur vind ik helemaal prima een bruin ruitje.


Ook al is de zomer voorbij, vond ik nog een paar fijne sandalen voor 2,50 euro.


Alvast voor de volgende zomer dan maar en meteen 2 paar kousenvoetjes erbij gekocht voor 20 eurocent. Deze kunnen weer mooi om de losse zool zodat de binnenzool niet vies wordt. Het zijn ook nog speciale van stevig materiaal anders dan de gewone nylon voetjes. Op de foto zien ze er niet uit maar ze bevallen prima.




Er is op gelopen maar niet erg veel en er zit een super voetbed in wat ik nog het belangrijkste vindt.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heb je leuke sandalen gevonden zeg! Wist je trouwens dat dat merk,ik zag het op de laatste foto,uit Gorredijk komt? Nou ja zeg,.Fryslân! Daar heb je vast en zeker veel plezier van, als de mooie dagen er weer zijn!
groet, Hendrika

Vlijtig Liesje zei

Ik vind het leuke vondsten! Die sandalen zijn mooi, zo met die riempjes. En de mat is keurig.

debora zei

je vond weer leuke dingen voor weinig geld!en de sandalen staan je goed!groeten debora

Willy Kooiman zei

Hoe krijg je het toch elke keer weer gevonden. Heel leuk!

Sandra zei

De nieuwe kringloopmat ziet er inderdaad veel mooier uit en een mooie kleur toch wel.
Dat vind ik nu jammer. Dat ik zelf amper nog in de kringloopwinkel geraak. Daar heb ik echt veel schatten ontdekt. Volgende week toch maar eens binnenspringen denk ik.

Dieneke zei

Wat een leuk blog heb je.
Leuk zoals je de alledaagse dingen beschrijft.....je hebt er dus een nieuwe volger bij!
Groetjes van Dieneke

Jo en joh zei

Nee, Hendrika dat was me niet bekend, Zit daar dan een fabriek die schoenen maakt?

Welkom Dineke.