Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 24 november 2014

Bevolkingsonderzoek onderzoek en kado's

2 weken geleden was weer het 2 jaarlijkse bevolkingsonderzoek onderzoek.
Op t.v hoorde ik daarvoor dat ze niet wisten of het nog wel nodig was zo'n onderzoek.
Ik zelf  besloot toch maar weer te gaan. Vorige keer hadden ze n.l wat gezien en moest ik het hele traject wat daarna volgt doorlopen. Foto, scan, punctie's. Gelukkig was het niets.
Een paar dagen later zag ik de dokter aan komen rijden. Ik kan jullie wel vertellen dat mijn hart toen wat sneller ging kloppen.  Gelukkig reed hij door.  Inmiddels heb ik de brief ontvangen met een goede uitslag dit keer.

Omdat hier momenteel niet veel gebeurd laat ik nog even mijn kado's zien.
Helemaal blij werd ik van dit kado. 2 zakken uien die zwager zocht op een land waar de uien al waren gerooid. Hij vraagt dan altijd of hij de uien die blijven liggen op mag zoeken.


Verder een houten kistje met een kaart met inhoud.  Door de drukte vergeten te vragen of ze het zelf had gemaakt.



Dan nog een kado verpakking met zeep en een handdoek.



Een allerliefst tasje inhoud voor de vogels



en een plant me te rode bessen. (helaas geen foto gemaakt)

Een pot met herfst potpourri.



En als verrassing kreeg ik van Joh een tablet omdat we voor de vakantie een bliksem inslag hadden waardoor onze computer kapot was geraakt.  We konden ons redden met een oude maar die was niet voor uit te branden.
Om een beetje gewend te raken aan de tablet moest ik eerst de handleiding maar eens door nemen, het begint te wennen. Woensdag komt mijn vriendin nog  en dan wordt het weer wat rustiger.
Helaas kan ik de foto van de tablet niet  vinden.  Ik ben nog lerende.

5 opmerkingen:

Willy Kooiman zei

Heerlijk he als je zo'n goede uitslag krijgt. Je bent toch altijd gespannen. Mooie cadeau's gekregen, je leert het vanzelf hoor op die tablet. Fijne dag en de groetjes, Willy

Marion Anderson zei

geniet ervan, blij met je uitslag proficiat, liefs marion

ver-greetmenietje zei

Hoi Johanna, fijn dat de uitslag goed was! Wat een leuke kadootjes kreeg je!
heel veel liefs en een fijne dag vandaag

Vlierbloesem zei

Ziet er mooi uit Joh wat ben jij verwend!

Jente zei

Fijn dat je een goede uitslag kreeg. En leuke cadeautjes heb je gekregen, leuk om zo verwend te worden.