Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 3 november 2014

G.lutenvrij eten is duur..

Wat kan je soms een geluk hebben. Vorige week had ik net mijn 10 kilo meel binnen die ik had besteld toen we bij het boodschappen doen ook even bij A.ppie H.eyn binnen liepen.
Deze is een tijdje geleden verhuist vlak bij onze groentenboer.
Zag ik daar in het schap 6 pakken g.lutenvrij meel voor bruin brood staan afgeprijsd van 4,99 voor 1 euro. Dat is goed voor 12 broden.


Ook vond ik nog deze afgeprijsd van 1,35 voor 50 ct.

en deze.

Gratis vla namen we ook nog mee.

En deze gratis.



Van de groenteboer nog een gratis bloemkool.


Wil het dat we deze week weer even keken bij A.ppie en daar stonden nog eens leuke koopjes.
6 pakken witmeel van 2,97 voor 1 euro, deze meng ik vaak met teff meel.


4 pakken pannenkoekmeel van 2,59 voor 1 euro en een pakje crackers van 1,49 voor 1 euro.



Mijn brood is tegenwoordig goedkoper dan die van Joh.
A.ppie Heyn doet ze vast uit het schap omdat ze niet aan g.lutenvrij vast willen zitten maar g.lutenvrij eten meer zien als een hype. Ik las het in het blad van de c.oeliakie vereniging. Ze voeren hun eigen logo en dat is niet het echte logo dus niet te vertrouwen. Deze verpakkingen hebben wel het goede logo.
Het goede logo, tegenwoordig staat er nog een nummer onder en het blauwe is het  logo van A.Heyn

Zulke weken meer.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een goede koopjes, fijn zo'n voorraad!

Groet,
D.

My cozy ✄ little space zei

mooi blogje jo....ook het uiterlijk...leuk weer een post van je te lezen...groetjes..

Marianne zei

Leuke koopjes! Ik kan het ook nooit laten om bij dit soort aanbiedingen te kijken. Ik slaag zo ook vaak voor goedkoper kattenvoer. Dan hebben ze weer eens een ander smaakje tussendoor.
Goed om te weten van dat logo!

Anoniem zei

Stom, glutenvrij dat niet te vetrouwen is op het 100 % gegarandeerd glutenvrij zijn. Ik weet dat dat kan komen, doordat er in de malerij of de verpakking (lijm op meelbasis) sporen van gluten kunnen zitten, maar plak er dan geen glutenvrij label op. Voor mijn gevoel hoort er dan op te staan: zonder gluten, maar o ja, er kan natuurlijk wel een beetje gluten in zitten, net zoiets als: een beetje zwanger zijn, is ook een leugen, of niet soms? Ik zag de gluten"vrij" hier ook bij Appie staan, ik dacht, ze gooien het er uit omdat het niet echt glutenvrij is. Maar goed dat jij beter op de hoogte bent van betrouwbare merken dan ik. Mooie koopjes trouwens, kun je weer een tijdje vooruit. MA

Crafts 'n' Skills zei

Kijk! Dat is nog eens inkopen doen! ;o)

Vlierbloesem zei

Wat een gelukje!