Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 8 december 2014

5 reasons why I smile TAG


Door haar werd ik getagt om te vertellen waar ik blij van wordt of waar ik om lach.Ik volg haar al lange tijd omdat ik haar een geweldige moeder vindt en ook omdat ze zoveel kracht en energie uit straalt.

Hier dan mijn 5 punten.

1 Natuurlijk mijn lieve kleinkinderen waar ik enorm mee kan lachen dat maakt me blij.

2 De natuur om mij heen,

3 Mijn maatje met zijn humor waar ik vreselijk om kan lachen.

4 Ontwaken uit een droom en bij het ontwaken blij zijn dat het niet zo is wat je droomde.

5 Blij wordt ik van al onze aankopen, we leven namelijk  2e hands.

Maar nu moet ik nog 5 andere opgeven en maar hopen dat ze mee willen doen en het ook even aan de persoon melden. Hier komen ze!

http://mycozylittlespace.blogspot.nl  Deze dame heeft altijd mooie foto's maar ook een sterke geloofsovertuiging.

anderson-cottage.blogspot.nl  Deze dame leeft heel dicht bij de natuur dat past bij mij.

http://pippas-hus.blogspot.nl  Een hele kleur rijke dame die rommelmarkten bezoekt.

http://sokkenreus.blogspot.nl  Een handwerkende dame die veel sokken breit daar hou ik van.

http://spilvanhetgezin.blogspot.nl Hier krijg je een kijkje in het leven van een boerengezin. Ze schrijft ook nog een prachtig.

Zo nu snel aan het werk. Poetsen in de keuken.

6 opmerkingen:

Sandra zei

Leuk om te lezen en zo heb ik ook weer een nieuwe blog ontdekt.

Fijne (werk)dag,

Sandra

Vlierbloesem zei

Leuk Jo bedankt voor het delen!

Jolanda zei

Wat leuk dat je aan me dacht!
Ik ga er zelf verder niets mee doen, ik denk dat je 't wel begrijpt.

Jo en joh zei

Jolanda; Ik snap het wel. Het is niet erg.

Willy Kooiman zei

Wat leuk dat je aan me hebt gedacht en dat ik je blij kan maken door je over mijn schouder mee te laten kijken tijdens het sokkenbreien. Ik ga er mee aan de slag!
Groetjes en een fijne dag,
Willy

Pippa's Hus zei

Hoi, sorry voor de late reactie. Maar ik ga zeker op mijn blog vertellen over 5 dingen waar ik blij van word! Lief dat je aan mij dacht. XX Esther