Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

vrijdag 12 december 2014

De natuur.

De natuur is danig in de war want is het niet uitzonderlijk dat we nu nog steeds sla uit eigen tuin eten? 
Joh zei er zal vast niet veel voedingswaarde meer in zitten.  Joh wat dacht je dan van kassla! Zou daar meer in zitten. Ik vul het aan met paprika, rauwe wortel en een ei.


Deze week zag ik de witte reigers ook weer.  Ieder jaar komen ze terug.  De foto is niet geweldig.  Ik had de foto al weggedaan, dan maar 1 van vorig jaar.


En wat is dit voor vreemde vogel. Ik kon het niet ontdekken.



Genieten doe ik erg van deze  geelborstjes en roodborstje. 





Fijne dag. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ordmannen (zondag 08.00 - 11.00 uur radio noord) hebben het de laatste tijd vaak over grote groepen koperwieken in ons gebied. Googel eens op koprwiek, ik denk dat dit er eentje is. MA

ver-greetmenietje zei

Mooie foto's Johanna! Ik heb sla in mijn serretje staan (nog klein)
Benieuwd wanneer we er kunnen van eten.
liefs en een fijne zondag!