Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

dinsdag 16 december 2014

koopjes.

Meestal koop ik mijn thee op de rommelmarkt maar als die er niet zijn. J.umbo verkocht altijd Turkse thee maar dat is ook verleden tijd.  Dan moet je naar andere koopjes zoeken en gelukkig kan ik weer voor uit met de lekkerste thee soorten.




Koekje erbij nou nee doe mij maar een stukje chocolade.  Ook uit een mand gevist met afgeprijsde artikelen.  Er stond geen prijs op. De dame achter de kassa zei :
 nou neem hem dan maar zo mee.


Bij de groenteboer nog een gratis ananas die ook nog eens erg lekker was.



En bij de winkel waar ze producten verkopen die niet geveild werden op de veiling nog een kan met heerlijke handzeep voor 2 euro.
Ik had al eens handzeep gemaakt maar vond dat de handen er niet goed schoon van werden.


7 opmerkingen:

Nicole zei

heerlijk zulke meevallers

Sandra zei

Mmm. Chocolade en ananas. Je bent een gelukzak. Geniet ervan.

debora zei

wat hebben jullie weer koopjes gedaan,daar wordt een mens vrolijk van!!!groeten debora

My cozy ✄ little space zei

Leuke koopje jo...dit is een van de leukste blog..omdat het origineel is...thanks!

Tanja zei

Bij ons in Hoogeveen hebben we weer een turks of marokaanse winkel met grote zakken verse thee, beter dan de zakjes van lipton of pickwick met suikertoevoeging

Anoniem zei

Wat een heerlijke koopjes! Doe je de thee doorelkaar husselen en er zo thee van zetten?(foto 1)
5 liter handzeep daar kun je wel een heleboel handen mee wassen!.

Jo en joh zei

Anoniem: zo ziet de thee uit het rode zakje eruit. Als je er thee van zet kleurt het mooi roze.