Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

donderdag 4 december 2014

Kringloop en andere 2 hands artikelen.


Kringlopen doen we nog elke week. Tegenwoordig spaar ik de foto's op om ze in 1 bericht te plaatsen.
Vlakbij de kringloop is af en toe een veiling en wat ze daar niet verkopen gaat ook weer naar een andere locatie vlakbij de kringloop waar ze het alsnog proberen te verkopen.
Daar kocht ik deze 4 voor 1 euro.






Voor joh vond ik bij de kringloop nog een lams
wollen trui voor 1 euro 50


En een zwart t. Shirt voorraad 1 euro 50


Voor mijzelf vond ik vorige week 1 onderbroek en vandaag nog 2 samen 1 euro 50.






De laatste tijd gebruikte ik lucifers omdat mijn oude aansteker op was.  Eindelijk vond ik een goeie voor 50 eurocent. 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind jullie kringloopkoopjes altijd heel leuk (hier heb je geen kringloop) maar ik vraag me af wat een lamsvlees wollen trui is. Groetjes Cisca Servie

Elizabeth zei

wat kun je tevreden zijn na het 'scoren'van al zulke spullen he? Leuk hoor.

Jo en joh zei

Ciska: dat is een grapje van mijn nieuwe tablet. Die bedenkt al de woorden die ik wil schrijven. Als je niet goed oplet dan kan er zo een vreemd staan. Ik heb het even veranderd. Bedankt.

My cozy ✄ little space zei

leuke spulletjes, ik ga ook graag naar kringloop winkeltjes om te kijken, maar eerlijk gezegd heb ik niet zoveel nodig....maar je hebt zeker een leuke koopje! fijne weekend

ver-greetmenietje zei

Weer leuke koopjes Johanna, ik ga ook graag naar kringloopwinkels en rommelmarktjes...Gisteren ging ik ook weer en vond weer verschillende wenskaartjes voor 0,10 eurocent...Ook nog een heel pak kerstkaartjes en een leuke agenda...
Verleden week vond ik een (nieuw) paar mooie damesschoenen...Ook leuke knutselspullen voor de kinderkribbe haal ik er regelmatig...Altijd fijn die leuke koopjes en het milieu en mijn portomonnee varen er goed bij...
liefs en een fijne dag nog!