Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

woensdag 24 december 2014

Kringloop.

Vorige week kocht ik het sterretje voor 50 eurocent  bij de kringloop.  In de auto zag ik dat het hangertje waar mee je het ophangt dubbel was gevouwen en gedraaid.  Toen ik het uit elkaar haalde bleek het ijzer draad zo zwak dat de kralen over de grond rolden. Maar vlug weer samen gevouwen. Het was ook erg stoffig.  Thuis  in een badje met biotex gestopt en afgespoeld een poosje voor de kachel gezet om te drogen.
 Helaas het was nog niet schoon. Dan maar helemaal strippen en  beter schoon maken.




Zo vies dat wil je toch niet voor je raam hangen.   Ik had genoeg vissersdraad om de kralen weer te rijgen tenslotte en het resultaat is geweldig.


En als je van kralen houdt heb je 7 meter mooie glaskraaltjes en dat voor 50 eurocent.
Inmiddels zit het bijna weer in elkaar en heb ik het al even voor de foto voor het raam gehangen.

Voor 50 eurocent ook nog een paar nieuwe gestreepte kniekousen gevonden.


En gisteren nog voor 25 eurocent voor volgend jaar een mooie kerst versiering gevonden. Die blijft nog een verrassing. 
Allemaal heel fijne kerstdagen toegewenst.

12 opmerkingen:

My cozy ✄ little space zei

prachtig gedaan jo! je bent zo creatief,ik lees graag je blogjes, zijn altijd een verassing, ik ben nu bezig met de haken rage, je heb het welles gezien op blogland..CROCHET ALONG 2015, mocht je meer willen weten...aan de linkerkant van mijn blogje zie je de link.

Nog een fijne feestdagen..
liefs soraya

debora zei

leuke koopjes heb je weer gedaan!en warme voetjes zul je hebben!fijne kerstdagen!!!debora

Pippa's Hus zei

Wat een klus! Maar wat een mooi resultaat. Fijne kerstdagen! XX Esther

Jolanda zei

Wat een mooie aankoop.
Fijne dagen!

Jo en joh zei

M.A ik heb je bericht gelezen en gepubliceerd maar waar het is gebleven?

Consuminderen met Marianne zei

Het hoeft ook helemaal niet veel te kosten. Ik zag bij de kringloop dat alle kerstversiering 50% was en het was al zo goedkoop :-)
Kinderen vinden dit vast er leuk al die versieringen (je reactie op mijn blog) ;-)
Goed opgelost en goed geslaagd!

Elizabeth zei

dit zijn van leuke vondsten met zo'n verhaal eraan. Fijn kerstfeest

Dieneke zei

Blij zijn met kleine dingen.
Dat is wat jij met je blog uitstraalt, daar word ik blij van!
Fijne dagen!

Birgit zei

Der Stern ist wieder so schön geworden ! Ganz toll sieht er aus ! Wünsche Dir und Deiner Familie noch ein schönes Weihnachtsfest ! Liebe Grüße, Deine Birgit

My cozy ✄ little space zei

hi lieve vriendin, ik wou je laten weten dat je profiel is weg...misschien dat je het al hebt gezien...geeft het alleen door...Nog een fijne jaar wisseling...soraya

Jo en joh zei

Soraya: bedankt ik had andere foto's verwijderd die gekoppeld zijn aan mijn blog. Ik ga zoeken of ik nog 1 elders heb.

Vlierbloesem zei

Mooi! Echt fantastisch gedaan Joh!