Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

donderdag 1 januari 2015


8 opmerkingen:

Vlierbloesem zei

Jullie ook de beste wensen in het nieuwe jaar!

Anita Willems zei

Een heel gelukkig en tevreden 2015 gewenst.

Nicole zei

voor jullie ook de beste wensen, dat jullie maar veel leuke koopjes tegenkomen :-)

ver-greetmenietje zei

Dank je Johanna voor de lieve wensen. Ik wil jullie ook een mooi maar vooral gezond 2015 toewensen!
liefs

Dieneke zei

Jij ook een heel gelukkig 2015 toegewenst!
Groetjes, Dieneke

Anoniem zei

Beste wensen had ik je al gestuurd, dus even een kringloop update. Twee grote badhanddoeken, 1 gastendoekje waar ik een hond van ga vouwen en met handleiding weggeven, 6 CDs, waarvan er maar 1 tegenviel, die gaat direct terug, niet mijn smaak en een ochtendjas in donkerrood (ik ben mijn roomkleurige helemaal zat, maar na een wasbeurt mag een ander hem in de kringloop kopen en, de beste aankoop: een grijs Oostenrijks loden capejasje met rode sierbandjes voor nog geen 4 euro. Deze kringloop verkoopt alle textiel voor kiloprijs en 4E is maar 1,590 meer dan de 2,50 in Drachten. Dit capejasje krijgt een vaste plaats op de achterbank van mijn auto, nooit meer geen warme jas bij je als het mooi weer is, luchtig genoeg door het capejesmodel en warm genoeg in het houde jaargetijde, als je je gewone jas gewoonweg niet vergeet, maar als er een file is door een ongeval moet je misschien buiten de auto wachten en dan is een warm jasje nooit weg.ER wordt net nog wat vuurwerk van oudjaar opgeknald, mooi, ligt het niet gevaarlijk te zijn in een schuurtje, er zijn al teveel ongelukken gebeurd doordat kinderen niet afgegaan vuurwerk op straat vonden. MA

My cozy ✄ little space zei

hi lieve jo...bedankt voor je reactie op mijn blog, kijk even terug...naar je reactie je foto is niet zichtbaar...als je niet weet hoe het moet? je moet naar de widget van je followers en daar kan je het aan passen...groetjes..en tot blogs

My cozy ✄ little space zei

hi jo....ik ben in de stad nu en met mijn mobiel en las jou reactie...ja nu is goed...groetjes tot blogs