Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

woensdag 25 februari 2015

Machinaal breien en k.ringloop.

Terwijl de panden van het vest onder een doek lagen te drogen begon ik aan het beige kussen en intussen is het 2e kussen aangekleed.
Voor de foto even erom heen gevouwen.


ik ben tevreden. Het breien was niet zo moeilijk en snel klaar. Met de draadjes ben ik wel 3 avonden stil geweest het zijn er meer dan 300. Zo ziet de achterkant eruit.


Intussen ben ik het weer met het vest bezig dat begint ook al vorm te krijgen.
Een lekkere lange.


Deze keer zet ik het met de naaimachine in elkaar, deze machine naait als een tierelier, een paar jaar geleden gekocht voor 50 eurocent.


En wat kost het vest en het grijze kussen samen, nog geen 2 euro. Ik kocht de cone bij de k.ringloop samen met een breinaald voor 2 euro De cone is nog lang niet leeg.



Dit is nog over. Er zou met gemak nog een kussen uit kunnen. Ik heb nog een kussen waar een nieuwe hoes om kan.




Intussen wat op de haaknaald gezet voor s'avonds bij de t.v.




 
   

3 opmerkingen:

Pippa's Hus zei

300 draadjes!!! Jeetje, wat wat klus!
Maar wel mooi! XX Esther

jente zei

Heel leuk geworden!
Maar wat een klus... 300 draadjes...

ver-greetmenietje zei

Je kussens zijn supermooi geworden Johanna! liefs en een fijne dag!