Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 2 februari 2015

Veilingwinkel en k.ringloop.

Deze week  bleven we lekker thuis. De week er voor zijn we wel naar de k.ringloop en veiling winkel geweest. Bij de kringloop vond ik een leuk shirt voor 1 euro 50.


En in de veilingwinkel zag ik nog steeds het g.lutenvrije spul staan. Wit  brood afbakbroodjes en pizza's allemaal voor 50 eurocent per stuk. Wel over datum. Inmiddels eet ik het al 2 weken en het smaakt net zo lekker als binnen de datum. Er is dus echt niks mis mee. Ik kon de verleiding niet weerstaan en kocht 2 pakketjes afbakbroodjes die inmiddels al op zijn. Ze waren lekker  bij de erwtensoep maar ook zo bij de maaltijd met een stukje kaas.


Verder  vond ik een navulfles met intrieurreiniger. Gaat echt heel lang mee in een sproeiflakon.



Voor een oude dame waar ik volgende week heen ga vond ik deze  voor onder de stoelpoten. Zo kan je heel gemakkelijk de stoelen verschuiven. Ik hoop dat ze passen.


Hier even geprobeerd onder de breimachine. Joh kocht een doosje schroeven. Alles samen 3 euro.
De auto is ook weer voorzien van een band. Joh zag in de verzekeringspapieren van S.O.S dat hij voor dergelijke ongemakken verzekerd was en liet iemand het klusje klaren. Normaal doet hij dat zelf maar hij had nogal last van rugklachten. Wat er met de band is blijft nog een raadsel. Hij was nog lang niet kaal. We proberen nog hem te laten repareren als dat kan.

5 opmerkingen:

Sandra zei

Een mooie trui. Die zou ik ook niet laten liggen.

Anoniem zei

Weet je zeker dat het een ding is voor onder stoelpoten? Het lijkt mij een glaasje voor in de melk.

Jo en joh zei

Anoniem: dat weet ik zeker, het zat nog in de verpakking n.l.

Elizabeth zei

Ik moet altijd wel lachen om jouw vondsten. Je haalt dingen tevoorschijn waar ik niet over na zou denken. Leuk hoor.

My cozy ✄ little space zei

hi...ik zie je niet op mijn blogje?