Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 16 maart 2015

Breien en haken en..

Ik heb besloten om door te gaan na alle lieve reactie's en mails. Mijn vest is inmiddels klaar op de knopen na.


 Op dit moment  haak ik aan een sjaal met wol en lockgaren. Het lockgaren maakt de wol


net iets pittiger van kleur.


De dagboeken zijn gebleven en weer naar de vliering verhuist.

Inmiddels is het plafond gewit en donderdag gaan we een kleurtje voor de wanden uitzoeken. Vandaag is de bijkeuken aan de beurt. Het knapt er zo lekker van op.

We deden deze week ook weer aardige vondsten maar daar over later meer. 

5 opmerkingen:

Birgit zei

Bitte nicht gehen, ich lese so gern bei Dir ! Das wäre schade !
Schön, dass die Tagebücher nun doch bleiben ! Es wird immer eine schöne Erinnerung sein !
Schön renoviert, es ist schön hell und nun darf die Sonne wieder rein scheinen, diese Woche soll es schön sein !
Liebe Grüße,
Birgit

Willy Kooiman zei

Fijn dat je doorgaat met bloggen, vind ze zo leuk om te lezen. Mooi vest trouwens, ik heb voor manlief weer een vest af, zal het deze week op mijn blog plaatsen, het ligt nu te drogen.
Groetjes en een fijne schilderdag,
Willy

hetis zoalshetis zei

Wat een mooi vest heb je gemaakt!
En fijn dat je door gaat met schrijven want ondanks dat velen wel weten hoe het goedkoper kan, het blijft fin om er over te lezen!

debora zei

joepie-jey!!ook ik ben blij!!dat je blijft blogjes maken!!ook ik hou er altijd van over je koopjes te lezen,daar ik ook lichtjes verslaafd ben aan rommelmarktjes afschuimen.groetjes debora

Anoniem zei

Gelukkig dat je besloten hebt te blijven schrijven. Volg je al lang maar nog nooit gereageerd.
Lees je graag en hoop dat nog lang te doen
Groet Renee