Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

zaterdag 14 maart 2015

Er even tussen uit..of

Omdat we in het huis aan het klussen zijn stop ik eerst even, ik weet ook niet zeker of ik daarna nog weer verder ga met deze blog. Iedereen weet nu wel zo'n beetje dat het leven echt niet zo duur hoeft te zijn als je goed op let en de handen flink uit de mouwen steekt moet het lukken om rond te komen.

 


We hadden 2 weken terug een waaghals op het dak. In december waaide met de storm de kap van de schoorsteen en we hadden niks gehoord. Inmiddels zit er een nieuwe op, ik hoop dat de vogeltjes er nu ook niet meer door kunnen. Ik ben benieuwd.


6 opmerkingen:

Dieneke zei

Heel veel succes met alle klussen.
Ik hoop dat je straks weer gaat bloggen.
Gewoon wat minder vaak kan ook!

Lieve groetjes, Dieneke

Anita Willems zei

Ik hoop dat de verbouwing vlot verloopt.
Wat betreft je blog: voor bestaande lezers zal er niet altijd iets nieuws te leren zijn, maar er komen altijd nieuwe lezers langs die nog op zoek zijn naar hoe je met weinig middelen toch het leven kan leiden dat je voor ogen hebt. Maar je moet het zelf wel leuk vinden natuurlijk om te blijven bloggen. En...je hoeft ook niet definitief te stoppen.

Groeten Anita

debora zei

het is natuurlijk een keuze die je zelf gaat maken en die we moeten respecteren,maaar ik zou je heeeeel erg missen..dus misschien geef dit jou een duwtje om toch nog te blijven,hee!!knipoog!groeten en hopelijk tot wederhoren debora

Nicole zei

OOO nee
Ik vind het altijd heerlijk om je blogs te lezen, en altijd die leuke dingen die je weer vind
Maar je moet op de eerste plaats er zelf lol in hebben :-)

houdoe Nicole

Anoniem zei

Zou jammer zijn! Lees ze nog steeds altijd graag...

Groet D.

Anoniem zei

En ook ik lees nog altijd mee. Vind het ontzettend leuk om te horen hoeveel jullie kopen voor zo weinig geld. Vooral je glutenvrije koopjes van de laatste tijd vond ik geweldig. Was ik wel een beetje jaloers op -:)
Veel succes met opknappen, hopend dat je doorgaat.
Groetjes Joyce