Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 30 maart 2015

Knabbel en Babbel.. breien.

Overdag klussen en s'avonds nog even de pennen ter hand nemen. Op pinterest zag ik  deze paashaasjes en op andere blog's heb ik ze ook gezien al zijn ze daar meestal iets kleiner, er stond niets bij over hoeveel steken er op moesten. Ik breide ze op 50 steken bij een ander zag ik 25. Dan krijg je vast een mooier resultaat. Onze jongste kleindochter is voor de pasen jarig ik dacht leuk bij een kadootje voor allebei 1.


5 opmerkingen:

Sandra zei

Hé. Dat is leuk. Lief, schattig, ...

debora zei

wat een leuke dingetjes!

Anita Willems zei

Hé wat leuk, zo kan ik jouw konijntjes ook even zien. Ze zijn erg leuk hoor, helemaal geen bezwaar lijkt me dat jij ze met 50 steken hebt gemaakt. Die van jou blijven rechtop staan zie ik. Ik heb een kartonnetje in het onderlijf gedaan, anders viel ie steeds op zijn neus :-)

Jo en joh zei

MA. Ik heb je reaktie gelezen maar hij is niet gepubliceerd. Waar ik mijn borduurwerk mee waste? Met een wolwasmiddel van de L.idl om de volgende reden. Toen ik het lang geleden geborduurd heb, ik schat zo'n 30 jaar geleden, heb ik het gewnassen en geperst. Waarschijnlijk is het niet helemaal goed droog geweest want hier en daar zaten gele vlekjes. Eerder durfde ik het nog niet aan maar omdat er nu toch een andere lijst om moest trok ik de stoute schoenen aan. Ik ben er blij mee.

Rita zei

Wat schattig gedaan ,je bent creatief ,hoe reageerde de kleindochter ? leuk bedacht groetjes Rita