Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

zondag 1 maart 2015

R.ommelmarkt.

Vandaag was de 1e r.ommelmarkt. zelf had ik nog niet zoveel zin maar we gingen toch even kijken. We waren daar nog nooit geweest. Het viel niet tegen, een grote loods, overzichtelijk en de prijzen konden er op door. Afdingen was mogelijk.
Mijn oog viel op een borduurpakket en eigenlijk best zonde om het bij elkaar weg te halen, het is nog helemaal compleet met stof, patroon, garen en naald. 77,- stond erop.
Mocht iemand belang hebben doe een bod zou ik zeggen. Zelf ga ik het niet borduren.
Het was mij om het garen te doen. Het wordt met 1 draadje geborduurd en er zijn een paar kruisjes op gemaakt.




Verder vond ik een wedgewood koffiekop zonder schotel voor 30 eurocent. Ik heb er meer van.


En kerstverlichting voor 50 eurocent met lint.



Voor mijn stofzuiger een haak om de slang gemakkelijk weg te zetten 20 eurocent. De mijne was gebroken en ik miste het wel een beetje.


Een erg grote fleecetrui om sloffen van te maken voor 50 eurocent. De kleur is donker blauw.


Nog wat kado papier of eigenlijk is het kaftpapier voor 20 eurocent, de folie kreeg ik er gratis bij.


Al met al een gezellige middag met gratis koffie.

4 opmerkingen:

Anita Willems zei

Jij weet altijd heel praktische spullen te vonden op de rommelmarkt. En dat voor steeds maar een paar cent!

Vlierbloesem zei

Super vangst weer, wij hebben een grote kringloopwinkel op het dorp, ik kijk daar iedere week even ;-)

Willy Kooiman zei

Oooh, dat was een geslaagd bezoek aan de kringloop. Geweldig. Wat een nuttige dingen allemaal.

Groetjes,
Willy

Jo en joh zei

Willy, het was niet in de kringloop maar op de r.ommelmarkt.
Vlierbloesem, dat is toch leuk winkelen.