Neem het tempo over van de natuur: haar geheim is geduld.
R.W. Emerson

maandag 6 april 2015

De natuur.


De natuur is altijd mooi om naar te kijken. Neem nou de zonsondergang of de







regenboog, het is altijd genieten hier.


Een poosje terug zaten hiernaast meer dan 40 zwanen, ik kreeg ze niet allemaal op de foto.


Toen ik bij het aanrecht stond te afwassen zat deze rakker achter de kerstboom op een paal een vogeltje op te eten.  Hij of zij heeft een ring om de poot. De natuur kan ook wreed zijn.





Joh maakte 3 nieuwe nestkastjes bij de 2 bestaande. 3 er van worden al druk bezocht.



Gisteravond was de lucht ook prachtig.


Fijne paasdag nog.

7 opmerkingen:

Rita zei

Prachtige fotos ! de zonsondergangen wat een uitzicht vanachter je raam heel mooi de regenboog ,de natuur zien hou ik ook van ,moet mooi zijn geweest die vele zwanen ,mooi gedaan de nestkastjes en die wolken foto genoten van je foto's fijne paasmaandag :)

Dieneke zei

Wat een mooie, heldere foto's!
Fijne dag nog.
Groetjes, Dieneke

debora zei

wat een uitzicht hebt jij!!wow!en dan nog op de goede moment zo'n mooie foto's kunnen maken!mooiiii!

Birgit zei

Wunderschöne Bilder & wunderschöne Natur ! Liebe Grüße, Deine Birgit

Willy Kooiman zei

Prachtige foto's, de natuur is zo mooi je moet het alleen kunnen zien....en dat kunnen jullie.
Groetjes en een fijne dag,
Willy

Vlierbloesem zei

Dat is zo, de natuur is soms wreed, dit lijkt me een kiekendief?

Jo en joh zei

Vlierbloesem dat zou best eens kunnen. Voor een valk is hij te klein lijkt me.